گیفت کارت هولو چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

۲ اسفند ۱۴۰۲
گیفت کارت هولو

انواع مختلفی از گیفت کارت‌ ها وجود دارد که شما می ‌توانید با استفاده از آن ها خرید بین‌المللی داشته باشید. چون در ایران خیلی از اکانت ‌ها محدود هستند و شما نمی ‌توانید با کارت ‌های معمولی اقدام به خرید بعضی از اپلیکیشن‌ ها کنید. در نتیجه مجبور به خرید گیفت کارت می‌‌ شوید. گیفت کارت‌ ها انواع مختلفی دارند. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که راجع به گیفت کارت هولو صحبت کنیم و یک تعریف دقیق از آن ارائه دهیم. پس تا انتها با ما همراه شوید.

گیفت کارت هولو چیست؟

گیفت کارت هولو یک نوع کارت هدیه به حساب می ‌آید که از طریق آن می ‌توانید از سرویس ‌ها و خدمات مربوط به سایت هولو استفاده کنید‌. در واقع سایت هولو یک سایت یا دیتابیس از سریال، انیمیشن، فیلم، ورزش و نمایش‌ های مختلف است که شما تا چندین ساعت می‌ توانید از خدمات آن استفاده کنید. جالب است بدانید که هولو بیشتر از ۴۰ میلیون عضو هم دارد و محبوبیت زیادی در بین دیگران دارد. نکته‌ای که باید در مورد آن توجه کنید، این است که هیچ تاریخ انقضایی برای کارت وجود ندارد و شما بعد از مدتی خیلی راحت می‌توانید آن را شارژ کنید و حتی در صورت نیاز آن را به دیگران هم هدیه داده یا بفروشید.

نحوه استفاده از گیفت کارت هولو

شاید خیلی از شما بپرسید که اگر اقدام به خرید گیفت کارت هولو کردیم، حال چگونه باید از آن استفاده کنیم؟ یک سری نکات هست که برای خرید این گیفت کارت‌ ها باید در نظر داشته باشید تا پرسش ‌های ذهنی شما برطرف شود.

  • اول از همه تا زمانی که هزینه را به طور کامل پرداخت نکنید، اجازه استفاده از آن را ندارید؛ دقیقاً مانند شرایطی که برای خرید گیفت کارت پلی استیشن، گوگل پلی و غیره تجربه می‌ کنید‌.
  • نکته بعدی اینکه استفاده از این گیفت کارت باعث می‌ شود که شما در ذخیره سازی کمی محدودیت داشته باشید. البته این محدودیت شاید برای همه اهمیت نداشته باشد. شما به عنوان کسی که اقدام به خرید گیفت کارت هولو کردید، قابلیت تماشای فیلم‌ های سایت هولو را به صورت آنلاین ندارید که خیلی ‌ها به خاطر این موضوع از خرید این گیفت کارت ‌ها صرف نظر می ‌کنند.
  • نکته بعدی اینکه بعد از اینکه ۴۸ ساعت از مشاهده فیلم یا کارتون سپری می ‌شود، از حافظه گیفت کارت حذف خواهد شد. همچنین فقط با ۵ دستگاه می ‌توانید از این گیفت کارت‌ ها استفاده کنید‌.

گیفت کارت هولو

کاربرد گیفت کارت هولو

کارت هولو یکی از گیفت کارت ‌های پرطرفدار است. دسترسی آن به سریال ‌ها، انیمیشن ‌ها، فیلم‌ ها و برنامه ‌های ورزشی این امکان را در اختیارتان قرار می‌ دهد که بتوانید از مزایای زیادی بهره‌ مند شوید. شما با استفاده از این گیفت کارت‌ ها می ‌توانید از تمامی خدمات مربوط به سایت هولو بهره‌ مند شوید و تمامی نظرات و رای‌ ها را داخل برنامه مشاهده کنید.

مزایای خرید گیفت کارت هولو

اگر شما اقدام به خرید گیفت کارت گوگل پلی، پلی استیشن، پابجی و غیره کنید، یک سری مزایا هست که از آن ها بهره‌ مند خواهید شد و باعث می‌ شود که دفعه بعدی هم اقدام به خرید آن ها کنید. البته به شرطی که کاربر پر و پا قرص این برنامه‌ ها باشید. مزایایی که برای خرید گیفت کارت هولو وجود دارد، شامل موارد زیر است:

  • اول از همه این گیفت کارت‌ ها تاریخ انقضا ندارند و این یکی از بزرگترین مزایای آن ها به حساب می‌آید.
  • شما با آن ها می ‌توانید انواع برنامه‌ های ورزشی، انیمیشن، سریال و فیلم را بدون هیچ گونه محدودیت زمانی تماشا کنید که این خودش یک ویژگی سرگرم کننده بسیار عالی است.
  • نکته بعدی اینکه گروه‌ های سنی مختلف می ‌توانند از مزایای این گیفت کارت‌ ها بهره‌مند شوند. در نتیجه با خرید یک گیفت‌کارت هولو می‌توانید تمامی اعضای خانواده را سرگرم کنید.

سخن پایانی

خرید گیفت کارت هولو مانند هر گیفت‌کارت دیگری مزایای خودش را دارد. ما در این مقاله به طور کامل توضیح دادیم که با خرید این گیفت کارت‌ ها می‌ توانید از چه ویژگی‌ هایی بهره‌مند شوید و راجع به مزایای آن ها هم برایتان توضیح دادیم. برای خرید این گیفت کارت‌ ها می‌ توانید به سایت گیفت پرشیا مراجعه کنید که یکی از قابل اعتمادترین منابع است. حتی می‌ توانید خیلی از گیفت کارت‌ها را با تخفیف خریداری کنید.

×
کلمه عبور این حساب کاربری را وارد کنید:
یک کد برای ایمیل زیر ارسال گردید:
یک کد برای شماره همراه زیر ارسال گردید: {{ phoneNumber }}