معرفی انواع گیفت کارت های دلاری

۱۹ اسفند ۱۴۰۲
گیفت کارت های دلاری

گیفت کارت می‌ تواند به عنوان یک کارت اعتباری برای خرید در حساب‌ های بین‌ المللی گزینه مناسبی باشد. وقتی که اقدام به خرید این گیفت کارت‌ ها می‌ کنید، کار پرداخت خیلی برایتان راحت‌ تر است‌. چراکه ما در ایران یک سری محدودیت‌ ها داریم و نمی‌ توانیم از هر سایت خارجی خرید کنیم. به خاطر همین باید به سراغ گیفت کارت برویم‌. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که راجع به انواع گیفت کارت های دلاری برایتان توضیحاتی داشته باشیم. پس تا انتها با ما همراه شوید.

گیفت کارت دلاری چیست و شامل چند نوع می ‌شود؟

اول از همه باید یک تعریف راجع به این گیفت کارت‌ ها داشته باشیم. گیفت کارت دلاری به نوعی کارت اعتباری گفته می‌ شود که شما می‌ توانید با مقدار دلاری که خریداری کرده ‌اید، آن را شارژ کنید. در هر صورت دو نوع گیفت کارت دلاری وجود دارد که شامل حلقه باز و حلقه بسته است.

هر دو را می‌ توانید به صورت آنلاین یا به صورت حضوری خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. خیلی از این کارت‌ های اعتباری مبلغی به عنوان حداکثر و حداقل مقدار شارژ در نظر می‌گیرند. شما می‌ توانید آن ها را به اندازه ۱۰ دلار یا حداکثر ۵۰۰ دلار شارژ کنید و در شرایط مختلف از آن ها استفاده کنید.

توضیح در مورد انواع گیفت کارت دلاری

بالاتر هم به شما گفتیم اگر شما به سراغ خرید گیفت کارت پلی استیشن، گوگل پلی، ایکس باکس و غیره بروید و بخواهید با دلار آن ها را خریداری کنید، باید انواع آن ها را بشناسید. بالاتر گفتیم که انواع گیفت کارت دلاری شامل دو مورد حلق بسته و حلقه باز است که در ادامه راجع به آنها توضیح خواهیم داد.

گیفت کارت های دلاری

گیفت کارت حلقه بسته

این گیفت کارت‌ ها توسط فروشگاه‌ ها و برندهای مختلف وارد بازار می‌‌ شوند. شما از طریق آن ها می‌ توانید در فروشگاه‌ های خاص خرید خود را انجام دهید. معمولا یک برند خاص دارند که به صورت حضوری یا آنلاین خرید آن ها انجام می‌ شود.

وقتی که اقدام به خرید گیفت کارت حلقه بسته می‌ کنید، نیازی برای پرداخت هزینه فعال سازی وجود ندارد. یعنی مجبور نیستید که آنها را به صورت مجدد شارژ کنید. بعد از اینکه موجودی آن ها به اتمام برسد، دیگر نمی‌ توانید از آنها استفاده کنید. پولی که داخل این نوع از کارت‌ های حلقه بسته وجود دارد، معمولاً تاریخ انقضا دارد. یعنی شما در یک بازه زمانی خاص مجبور به استفاده از کل اعتبار کارت هستید.

گیفت کارت حلقه باز

این گیفت کارت ‌ها را می‌ توانید معادل با پول نقد استفاده کنید. در واقع یک نوع کارت اعتباری به حساب می‌ آیند که برای هر نوع کسب و کار آنلاین یا هر فروشگاه دیگری می‌ توانید آن ها را مورد استفاده قرار دهید و آنها را به مشتریان دیگر هم بدهید. از آنها می‌ توانید برای پرداخت آنلاین در کل دنیا استفاده کنید.

گیفت کارت حلقه باز مزایای زیادی دارد. مثلاً شما می‌ توانید آن را به عنوان یک کارت اعتباری استاندارد مورد استفاده قرار دهید. معمولا قابلیت شارژ مجدد در آنها وجود دارد و این امکان را در اختیار شما قرار می‌ دهد که بعد از اینکه موجودی به اتمام رسید، دوباره بتوانید آنها را شارژ کنید. معمولاً ۵ دلار به عنوان کارمزد شارژ از این طریق از شما کسر می‌ شود. حال این تصمیم با شماست تا این مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کنید یا اینکه مانند روش قبلی آن را از حساب شما کم کنند.

برای خرید انواع گیفت کارت دلاری کافی است که به سایت گیفت پرشیا مراجعه کنید. تمامی گیفت کارت‌ ها از جمله گیفت کارت آمازون، آیتونز، ایکس باکس و غیره داخل این مجموعه به فروش می‌ رسد. حتی خیلی از آن ها هم تخفیف خورده‌ اند. در نتیجه می‌ توانید هر کدام که مد نظرتان است را مورد استفاده قرار دهید.

جمع‌ بندی

انواع گیفت کارت دلاری دو مورد را شامل می‌ شود که ما در این مقاله راجع به آن ها توضیح دادیم. در نتیجه اکنون می‌ دانید که تفاوت آن ها چیست و کدام یک می‌ تواند برایتان مناسب‌ تر باشد. اگر می‌ خواهید اقدام به خرید گیفت کارت‌ ها کنید‌؛ حتماً باید راجع به ویژگی‌ های هر کدام از انواع این گیفت کارت‌ ها اطلاعات داشته باشید که در این مقاله این اطلاعات را به دست آوردید.

×
کلمه عبور این حساب کاربری را وارد کنید:
یک کد برای ایمیل زیر ارسال گردید:
یک کد برای شماره همراه زیر ارسال گردید: {{ phoneNumber }}