تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت

۲۰ فروردین ۱۴۰۳
کارت مجازی و گیفت کارت

شما به عنوان یک گیمر یا فردی علاقه‌مند به بازی ‌های آنلاین برای خریدهای درون برنامه‌ای خود کدام مورد را انتخاب می‌کنید؟ یک گیفت کارت یا یک کارت مجازی؟ تنوع پیشنهادات از فروشگاه ‌های مختلف و افزایش کیفیت زندگی به این واقعیت منجر می‌شود که ما نمی‌دانیم برای خودمان چه بخریم، چه برسد به اینکه چه چیزی به دوستان بدهیم. بیایید در این مورد بیشتر صحبت کنیم.

بررسی تفاوت کارت مجازی و گیفت کارت

در هر دو مورد، گیفت کارت ‌هایی که از قبل مقدار اعتبار مشخصی روی آن‌ها وجود دارد، می‌تواند کمک بسیار خوبی باشد و می‌توانید آن را در فروشگاهی که کارت را صادر کرده خرج کنید. فروشندگان تبلیغات و مسابقات مختلفی را سازماندهی می‌کنند و کارت ‌های هدیه را به ما می‌دهند تا در آینده ما را به عنوان خریداران جذب کنند.

کارت مجازی و گیفت کارت دو نوع کارت الکترونیکی هستند که در کاربردها و ویژگی‌ های آن‌ها تفاوت ‌هایی وجود دارد. کارت مجازی معمولاً به عنوان یک کارت بانکی یا کارت اعتباری مجازی در نظر گرفته می‌شود که اطلاعات بانکی یا اعتباری شما را بر روی یک کارت دیجیتال ذخیره می‌کند. این کارت برای انجام تراکنش ‌های اینترنتی و خریدهای آنلاین استفاده می‌شود.

گیفت کارت به عنوان یک کارت هدیه در نظر گرفته می‌شود که مبلغ مشخصی پیش‌پرداخت شده است و صاحب کارت می‌تواند آن را در فروشگاه‌ها یا سرویس ‌های خاصی برای خرید محصولات یا خدمات مشخصی استفاده کند. گیفت کارت‌ها معمولاً به عنوان هدیه به دیگران اهدا می‌شوند و صاحب کارت در محدوده‌ های مشخصی معمولاً برای خرید از یک فروشگاه خاص می‌تواند از آن استفاده کند.

همچنین: گیفت کارت آیتونز

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت سندی است که برای خرید‌های مختلف در انواع بازی ‌های آنلاین یا سایر پلتفرم‌ها مانند آمازون مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارت الکترونیکی حاوی کدی است که از طریق ایمیل برای گیرنده ارسال می‌شود. اگر این کارت‌ها را برای هدیه می‌دهید، می‌توانید خودتان تاریخ روز دریافت کارت توسط گیرنده را انتخاب کنید.

گیرنده یک کارت از طریق ایمیل دریافت می‌کند. در این ایمیل، شخص یک کارت و همچنین دستورالعمل‌هایی با اطلاعات دقیق در مورد نحوه استفاده از آن دریافت می‌کند. یکی از مزیت‌ های مهم گزینه‌ های کارت الکترونیکی نسبت به نمونه‌ های سنتی، کمبود هزینه ‌های لجستیک است.

کارت مجازی و گیفت کارت

ویژگی ‌های گیفت کارت

هر گیفت کارت همچون گیفت کارت ایکس باکس فرصتی برای فروشندگان و خریداران است تا با هزینه‌های بهینه‌تر بتوانند آیتم‌‌های مختلفی را تهیه کنند. بدون شک گیفت کارت‌ها دارای ویژگی ‌های زیر هستند:

  • می‌توانید به سادگی به فروشگاه بروید یا به وب‌سایت مراجعه کنید تا در فروشگاهی که بیشتر دوست دارید، یک گیفت کارت با نام تجاری مورد نظر خریداری کنید.
  • این کارت هدیه را می‌توانید به افراد مهم در زندگی خود کادو بدهید. گیرنده می‌تواند با استفاده از گیفت کارت، از خدمات متنوعی بهره مند شود.
  • می‌توانید دقیقاً همان مبلغی را که در ابتدا انتظار داشتید را برای یک گیفت کارت خرج کنید.

ویژگی ‌های کارت مجازی

کارت فیزیکی یعنی کارت‌‌ های معمول که برای ما بسیار آشنا هستند. ما عادت کرده‌ایم از آن‌ها در فروشگاه‌ها مستقیماً هنگام پرداخت در صندوق استفاده کنیم. آن ها می‌توانند دارای مبلغ ثابت باشند؛ این مبلغی است که قبلاً هنگام خرید کارت در فروشگاه پرداخت شده است یا قابل شارژ است. در طول مدت اعتبار کارت می‌توانید وجوه دیگری نیز به آن ها اضافه کنید.

گیفت کارت ها چه کاربردی دارند؟

به طورکلی، گیفت کارت ها معمولاً کارت های پیش پرداخت شده هستند که مبلغی مشخص به آن ها اختصاص داده شده است و می‌توانند برای خرید اجناس و خدمات مرتبط با سرویس ‌های آنلاین مورد استفاده قرار گیرند. گیفت کارت گوگل پلی نیز یکی از انواع گیفت کارت‌ها است که برای خرید و دانلود برنامه‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و موسیقی در فروشگاه آنلاین گوگل پلی استفاده می‌شود.

با استفاده از این کارت، کاربران می‌توانند به راحتی محتواهای دلخواه خود را در گوگل پلی خریداری کنند بدون اینکه نیاز به ارائه اطلاعات بانکی خود داشته باشند. این کارت‌ها همچنین به عنوان هدایایی جذاب در نظر گرفته می‌شوند که به دوستان و خانواده‌ها به مناسبت ‌های مختلف هدیه داده می‌شوند.

سخن پایانی

در این مطلب در مورد کارت مجازی و گیفت کارت اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دادیم. کارت مجازی و گیفت کارت هر دو دارای برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌ها هستند که بهتر است با توجه به شرایط خود و موقعیت استفاده آن‌ها را سفارش و تهیه نمایید.

×
کلمه عبور این حساب کاربری را وارد کنید:
یک کد برای ایمیل زیر ارسال گردید:
یک کد برای شماره همراه زیر ارسال گردید: {{ phoneNumber }}