حل مشکل گیفت کارت ایکس باکس

۱۶ بهمن ۱۴۰۲
گیفت کارت ایکس باکس

استفاده از هر نوع گیفت کارتی قوانین خودش را دارد که با گیفت کارت دیگر متفاوت است. به هر حال ممکن است که شما از آن هم درست استفاده کنید اما یک سری ارورها و خطاها را مشاهده کنید که به آن ها ارور گیفت کارت گفته می‌شود. این ارورها به عنوان مشکلات مختلف شناسایی می‌شوند و هر کدام معنای خاص خودشان را دارند. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که راجع به ارور خطا یا مشکلات گیفت کارت ایکس باکس با شما صحبت کنیم و بگوییم که در این شرایط باید چه کار کنید.

مشکلات گیفت کارت ایکس باکس

خرید این گیفت کارت‌ها نیازمند این است که از قبل کمی در مورد آن ها اطلاعات داشته باشید. در نتیجه باید با ارورها، خطاها و مشکلات آن ها آشنایی پیدا کنید؛ تا در صورتی که اتفاق افتادند، بتوانید آنها را برطرف کنید. ما در این قسمت یک سری ارورها را به شما معرفی می‌کنیم که به عنوان مشکلات گیفت کارت ایکس باکس معرفی می‌شود.

ارور Something went wrong. Sorry about that. Give it a try in a while

اگر متوجه شدید که چنین ارور یا خطایی روی گیفت کارت اتفاق افتاده، هیچ جای نگرانی وجود ندارد. اگر شاهد نمایش این ارور بودید، یعنی مشکل خاصی اتفاق نیفتاده است و فقط ردیم گیفت کارت دچار مشکل شده است. کاری که باید انجام دهید، این است که دوباره گیفت کارت را سر جای خودش بگذارید. یعنی دوباره آن را امتحان کنید. چند ساعت صبر کنید تا اطلاعات دوباره بازیابی شوند و اقدام به وارد کردن دوباره گیفت کارت کنید که احتمالاً در چنین شرایطی خواهید دید که مشکل برطرف شده است.

ارور Unable to redeem a 25-character digital code on Xbox

این ارور هم به عنوان یکی از مشکلات و خطاها شناخته می‌شود. زمانی که اقدام به خرید این گیفت کارت‌ها می‌کنید، یک کد با ۲۵ کاراکتر را به شما تحویل می‌دهند. فرقی ندارد که کارت تهیه شده توسط شما حالت فیزیکی داشته باشد یا مجازی. در هر صورت این کد ۲۵ رقمی برایتان وجود دارد که البته حروف هم ممکن است لابلای آن باشد. اگر متوجه شدید که چنین اروری اتفاق افتاد، یعنی یک بار دیگر با دقت بالاتر کد ۲۵ کاراکتر را وارد کنید که احتمالاً خطایی در وارد کردن اعداد و یا حروف اتفاق افتاده است. اگر دفعه بعدی تمام کاراکترها را درست وارد کنید، احتمالاً ارور برطرف خواهد شد اما اگر مطمئن بودید که آن ها را درست وارد کردید اما باز هم شاهد این ارور بودید، حتماً باید وضعیت اتصال به اینترنت را بررسی کنید.

گیفت کارت ایکس باکس

ارور An error has occurred during the transaction. Please try again later

این ارور یا خط آهن به عنوان یکی از مشکلات رایج شناسایی می‌شود که کاملاً مربوط به سیستم است. شما در چنین شرایطی نمی‌توانید کاری کنید. ما توصیه می‌کنیم که حداقل چند دقیقه یا در بعضی از موارد، اگر می‌توانید چند ساعت صبر کنید. بعد دوباره اقدام به وارد کردن اطلاعات کنید که احتمالاً در چنین حالتی سیستم مشکل را برطرف می کند. حتی اگر شما گیفت کارت گوگل پلی یا دیگر انواع گیفت کارت‌ها را هم خریداری کرده باشید، ممکن است چنین مشکلی به وجود بیاید.

ارور Please enter a valid code

این ارور یا خطا هم نشان می‌دهد کدی که وارد کردید، صحیح نیست؛ دقیقاً شبیه به موردی که بالاتر برایتان توضیح دادیم. اگر شما حروف یا عدد مشابه را اشتباه وارد کنید یا به هر دلیلی فاصله اضافی بین آن ها قرار داده باشید یا اعداد کوچک و بزرگ را جابجا وارد کرده باشید، باعث ایجاد این کد می‌شود. در نتیجه حتماً باید مشکل را برطرف کنید. اما اگر دیدید که کد را درست وارد می‌کنید اما دوباره این خطا را می‌بینید، احتمالاً مشکل از اپلیکیشن موبایل یا سایت باشد.

اگر بعد از مدتی مشکل برطرف نشد، ما توصیه می‌کنیم که از سایت پشتیبانی که گیفت کارت را از آنجا تهیه کرده‌اید سوال بپرسید. اگر می‌خواهید با کیفیت‌ترین گیفت کارت‌ها را تهیه کنید که چنین مشکلاتی برای آن ها وجود نداشته باشد، ما سایت گیفت پرشیا را به شما معرفی می‌کنیم. این وب سایت پشتیبانی قوی دارد و می‌تواند مشکلاتتان را خیلی سریع برطرف کند. شما می‌توانید از داخل این سایت گیفت کارت پلی استیشن، گوگل پلی، ایکس باکس و غیره را تهیه کنید.

جمع‌ بندی

گیفت کارت ایکس باکس جزو گیفت کارت‌ های رایجی است که در بازار از آن استفاده می‌کنند. اگر شما اقدام به خرید آن ها کنید، ممکن است در طول کار با یک سری مشکلات مواجه شوید و خطاها و ارورهایی نمایش داده شود. ما در این مقاله به طور کامل راجع به این موضوع توضیح دادیم. این ارورها را برایتان شرح دادیم تا بدانید که چگونه باید آن ها را برطرف کنید تا مشکلی در کار نباشد و بتوانید از آنها راحت استفاده نمایید.

×
کلمه عبور این حساب کاربری را وارد کنید:
یک کد برای ایمیل زیر ارسال گردید:
یک کد برای شماره همراه زیر ارسال گردید: {{ phoneNumber }}