وبلاگ

گیفت کارت اپل

خرید گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل

یک نوع کارت هدیه محسوب می شود که برای خرید آنلاین از فروشگاه های اپل مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که امکان دسترسی به سرویس های پرداخت بین المللی برای تمامی کاربران وجود ندارد، از این رو تنها با استفاده از گیفت کارت های اپل می توان هزینه های مربوط به شارژ حساب کاربری، اپلیکیشن و سرویس های اختصاصی اپل را پرداخت کرد.

مطالب مرتبط :

مشخصات گیفت کارت اپل

همان طور که گفته شد، گیفت کارت اپل نوعی از گیفت کارت های اعتباری به شمار می آید که دارای تاریخ انقضا نمی باشد. دقت داشته باشید که گیفت کارت ها منقضی نخواهند شد، بنابراین یک گزینه عالی و هوشمندانه برای هدیه دادن به عزیزان محسوب می شوند. گیفت کارت های اپل بدون نام‌ صادر می شوند و از قابلیت شارژ مجدد برخوردار نیستند. این کارت ها در خارج از کشور به صورت آنلاین و فیزیکی عرضه می شوند؛ اما در ایران در قالب یک کد دیجیتالی و به صورت آنلاین فروخته می شوند.

این گیفت کارت از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و جهت خرید اینترنتی از سایت های بین المللی، شارژ اکانت، پلتفرم های بازی و غیره‌ مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که می دانید گوشی های اپل از سیستم عامل ios برخوردار هستند که با استفاده از فروشگاه های مخصوصی مانند آیتونز و اپ استور، خرید برنامه ها و اپلیکیشن ها در آن انجام می شود. یکی از اصلی ترین دغدغه دارندگان گوشی های اپل این است که چگونه برنامه های مربوط به گوشی خود را خریداری کنند؟ پیشنهاد ما به این عزیزان خرید گیفت کارت اپل از فروشگاه های معتبر است.

مزایای گیفت کارت اپل

امروزه اکثر کمپانی های بزرگ، خدمات و سرویس های بی نظیر و فوق العاده ای را به کاربران خود ارائه می دهند، شرکت اپل نیز یکی از همین کمپانی ها محسوب می شود که محصولات زیادی در اختیار کاربران خود قرار داده است. دقت داشته باشید که برخی از خدمات و محصولات اپل مانند نرم افزار ها و باز های را می توان به صورت رایگان دانلود کرد، اما برای استفاده از محصولات ویژه نیاز به پرداخت هزینه خواهید داشت. از این رو استفاده از گیفت کارت apple بسیار حائز اهمیت خواهد بود. با خرید گیفت کارت های apple  از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

خرید درون برنامه ای اپلیکیشن ها و بازی ها

از مهم ترین مزایای گیفت کارت اپل می توان به خرید اپلیکیشن ها و بازی های مورد نیاز اشاره کرد. اگر نیاز به اپلیکیشنی دارید که امکان تهیه آن به صورت رایگان وجود ندارد، تنها کافی است این گیفت کارت را تهیه کنید.

پرداخت آنلاین درون برنامه ای

اگر به بازی علاقه دارید، با استفاده از گیفت کارت apple  می توانید گیفت کارت آیتونز را به حساب آیتونز خود متصل کنید و سپس در بازی مورد علاقه خود بر روی امکاناتی که می خواهید آن را خریداری نمایید، کلیک کنید تا از حساب گیفت کارت شما به صورت خودکار کسر شود و امکانات مورد نیاز برای شما فعال شود.

خرید موسیقی و فیلم ها

با استفاده از گیفت کارت های اپل می توانید فیلم و موسیقی مورد علاقه خود را به راحتی در گوشی ذخیره کنید، آهنگ تماس پیشفرض تلفن همراه خود را تغییر دهید و یا هر زمانی که مایل بودید فیلم مورد نظرتان را تماشا کنید. برخی از افراد برای تماشای فیلم و موسیقی به صورت آنلاین از گیفت کارت های ویزا یا مستر استفاده می کنند، اما کاربرد و مزایای گیفت کارت های اپل نیز در این بخش قابل توجه است.

گیفت کارت اپل

جمع بندی پایانی

به طور کلی گیفت کارت اپل در دو نوع مجازی و فیزیکی عرضه می شود که هر کدام از آن ها از ویژگی و مزایای خاصی برخوردار هستند. گیفت کارت‌ های مجازی اپل را می توان به صورت آنلاین خریداری نمود و معمولا فروشگاه هایی که این گیفت کارت ها را ارائه می دهند تخفیف های ویژه ای را برای آن در نظر می گیرند. هنگام خرید گیفت کارت های مجازی فقط اطلاعات کارت به ایمیل شما ارسال خواهد شد و امکان اسکن بارکد و ردیم در آن ها وجود ندارد. در واقع تنها مزایای گیفت کارت های فیزیکی در مقایسه با گیفت کارت های مجازی در همین مورد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *