نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن

۲۱ فروردین ۱۴۰۲

گیفت کارت‌ پلی استیشن امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و گیمرها طرف‌داران پروپاقرص آن‌ها هستند. اگر می‌خواهید در مورد نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن بیشتر بدانید، این مقاله را که در همین مورد صحبت می‌کند مطالعه کنید.

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت‌ ها در واقع اعتباری هستند که با آن‌ها می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین خرید کنید. شما این کارت‌ها را به صورت آنلاین و با دلار تهیه می‌کنید. سپس کدی که روی آن درج شده است را در قسمت حساب کاربری خود وارد کرده و اکانت خود را شارژ می‌کنید. با شارژ کردن حساب کاربری خود این امکان به شما داده می‌شود فیلم، آهنگ یا بازی مورد علاقه خود را خریداری کنید. پلی استیشن یکی از بازی‌های بسیار جذاب و پرطرف‌دار است که گیمرها به طور مداوم در حال وقت گذرانی با آن هستند. اگر شما گیفت کارت پلی استیشن تهیه کنید، می‌توانید با آن بازی‌های جدید بخرید و از سپری کردن اوقات فراغت خود با آن‌ها لذت ببرید. استفاده از این کارت‌های هدیه بسیار ساده است و دردسری ندارد.

نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن

کارت هدیه پلی استیشن به شما امکان آن لاک کردن بازی‌های جدید را می‌دهد. اگر اولین بار است که این نوع گیف کارت را خریده اید و نحوه استفاده از گیفت کارت پلی استیشن را نمیدانید، به این بخش توجه کنید و از آموزش استفاده از کارت پلی استیشن بهره ببرید.

قدم اول برای این کار ورود به اکانت پلی استیشن در سایت آن play station است. پس از آن به ترتیب زیر عمل کنید:

  •       در قسمت داشبورد، سمت چپ گزینه Redeem Codes را می‌بینید؛ آن را انتخاب کنید.
  •       کدی که بر روی گیفت کارت پلی استیشن درج شده است را در این بخش وارد کنید.
  •       گزینه Continue که به معنی ادامه است را بزنید.
  •       شارژ حساب شما انجام شده است.

شما اکنون در اکانت پلی استیشن خود به قدر کافی اعتبار برای خرید بازی‌های آنلاین را دارید. گیم‌های مورد علاقه خود را بخرید و از آن لذت ببرید. در نظر بگیرید که این کارت‌های هدیه می‌توانند کادو مناسبی برای گیمرها و علاقه‌مندان پلی استیشن‌ها باشد.

نحوه استفاده از پلی استیشن | گیفت پرشیا

خرید گیفت کارت پلی استیشن در ایران

کسانی که در کشور ایران زندگی می‌کنند به دلیل تحریم‌های اعمال شده بر آن برای خرید گیفت کارت پلی استیشن با برخی مشکلات مواجه هستند. برای این کار شما باید گیفت کارت ترکیه یا یکی از کشورهای خارجی را تهیه کنید. در گوگل مپ آی پی خود را به آی پی آن کشور تغییر داده و سپس اقدام به خرید و استفاده کنید.

همچنین برخی از سایت‌ها هستند که در روزهای ویژه‌ای تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای بر روی گیفت کارت‌ پلی استیشن می‌گذارند یا آن‌ها را به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می‌دهند. به دلیل قیمت بالای دلار در ایران بهتر است از این سایت‌ها برای تهیه کارت پلی استیشن استفاده کنید.

مزایای استفاده از گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

کارت هدیه psn به شما مزایا و امکانات زیادی می‌دهد. اگر گیمر هستید، داشتن این کارت برای شما معنی واقعی خوشبختی است؛ زیرا با آن می‌توانید از این قابلیت‌ها بهره ببرید:

انجام بازی‌های آنلاین

شما می‌توانید به صورت گروهی و آنلاین با افراد دیگری که علایق مشترکی با آن‌ها دارید بازی کنید. شما با گیفت کارت پلی استیشن به طور آنلاین با افراد دیگر از هر نقطه دنیا بازی کنید.

استفاده از فضای ابری رایگان

بازی‌ها بر روی فضای رایگان اینترنت نصب می‌شوند و با این روش شما می‌توانید بازی‌های با حجم بسیار بالا حتی تا 1000 گیگ را نیز داشته باشید و محدودیت حافظه سیستم شما در این مورد مشکلی به وجود نخواهد آورد.

دسترسی به برخی بازی‌های رایگان به صورت ماهانه

اگر گیفت کارت پلی استیشن داشته باشید، ماهانه به دو بازی آنلاین رایگان دسترسی خواهید داشت که در مجموع می‌توانید در طول یک سال از لذت انجام 24 بازی رایگان بهره‌مند شوید.

استفاده از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه

تخفیف و پیشنهادهای ویژه نیز موضوع دیگری است که علاقه‌مندان را به خرید گیفت‌کارت پلی استیشن تشویق می‌کند. شما به صورت هفتگی پیشنهادهای ویژه با تخفیف‌های فوق‌العاده برای خرید بازی‌های جذاب دریافت خواهید کرد.

سخن پایانی

گیفت کارت پلی استیشن یا psn یکی از امکاناتی است که برای گیمرها و علاقه‌مندان فراهم شده تا بتوانند نسخه‌های جدید بازی‌ها را خریداری کرده و علاوه بر آن از سایر امکانات آن نیز استفاده کنند. این مطلب پیرامون معرفی و نحوه استفاده کارت هدیه پلی استیشن صحبت می‌کند. 

×
کلمه عبور این حساب کاربری را وارد کنید:
یک کد برای ایمیل زیر ارسال گردید:
یک کد برای شماره همراه زیر ارسال گردید: {{ phoneNumber }}