خرید گیفت کارت گوگل پلی

۲۱ خرداد ۱۴۰۲
خرید گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت یا همان کارت هدیه نوعی اعتبار مجازی است که می توانید با استفاده از آن از سایت های گوناگون خرید کنید. در واقع شما با خرید گیفت کارت گوگل پلی می توانید محصولات گوگل پلی را از سراسر دنیا خریداری نمایید. اگر قصد دارید علاوه بر محتوای رایگان گوگل پلی، به محتوا های قابل خرید و غیر رایگان نیز دسترسی داشته باشید، به این گیفت کارت نیاز خواهید داشت.

 

کاربرد و مزایای گیفت کارت گوگل پلی

قبل از این که در مورد نحوه خرید این گیفت کارت و چگونگی استفاده از آن صحبت کنیم، بهتر است شما را با گیفت کارت آشنا کنیم. در واقع شما با استفاده از این کارت می توانید به راحتی از طریق فروشگاه گوگل پلی، محتوای های دیجیتالی مانند فیلم ها، برنامه ها، آهنگ ها و غیره را خریداری کنید. یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزایای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی این است که هر محتوایی را که به صورت آنلاین در گوگل پلی خریداری کنید، در تمام دستگاه اندرویدی شما قابل دسترسی می باشد و می‌توانید در یک مکان تمامی خدمات و برنامه های مورد نظر را پیدا کنید.

برای این که بتوانید از برخی امکانات گوگل پلی بهره مند شوید، بایستی هزینه‌ هایی را پرداخت کنید. اما از داخل ایران امکان اتصال به سرویس های بانکی بین المللی وجود ندارد و برای انجام این کار به مستر کارت یا ویزا کارت نیاز خواهید داشت. در واقع اگر ویزا کارت داشته باشید از هر جای دنیا می توانید از امکانات گوگل پلی بهره مند شوید. در غیر این صورت خرید گیفت کارت گوگل تنها راهکار است که می‌توانید با استفاده از آن برنامه های پولی را دانلود کنید.

خرید گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت های گوگل پلی به صورت دیجیتالی و فیزیکی به فروش می رسند که می توانید از فروشگاه های مختلفی که در این زمینه فعال هستند آن را خریداری نمایید. اگر می خواهید این گیفت کارت را به شخصی دیگری بدهید، بهتر است یک گیفت کارت فیزیکی تهیه کنید. اما اگر قصد دارید گیفت کارت را به صورت دیجیتال خریداری کنید، می توانید به فروشگاه های اینترنتی و آنلاین که در این حوزه فعال هستند مراجعه کنید و کارت هدیه را با قیمت مورد نظر خود خریداری نمایید. هنگام خرید گیفت کارت گوگل به صورت دیجیتال، بایستی یک ایمیل ثبت کنید که به آن کدی ارسال می شود و می توانید از آن در فروشگاه گوگل پلی استفاده کنید.

نکات کلیدی برای خرید گیفت کارت

شما با خرید این کارت می توانید از تمامی خدمات و سرویس های گوگل پلی بهره مند شوید، اما بهتر است برای انجام این کار چند نکته کاربردی و بسیار مهم را در نظر داشته باشید؛ این نکات کلیدی عبارتند از:

  • خرید گیفت کارت براساس مبالغ مورد نیاز: هنگام خرید گیفت کارت ها مبلغ آن را در نظر داشته باشید؛ زیرا این گیفت کارت از قابلیت شارژ مجدد برخوردار نیست و امکان استفاده مجدد از آن وجود ندارد.
  • توجه به کشور صادر کننده گیفت کارت: کارت های هدیه گوگل پلی ممکن است از کشورهای دیگری صادر شده باشند. اما نکته بسیار مهم این است که گیفت کارت های آمریکایی را تنها می توان در آمریکا استفاده کرد و در خارج از آمریکا کد آن ها باطل می شود. بنابراین باید هنگامی که کد گیفت کارت را در سایت گوگل پلی وارد می کنید، آی پی خود را تغییر دهید تا با مشکل مواجه نشوید.
  • مراجعه به سایت های معتبر برای خرید گیفت کارت: این گیفت کارت با این که از ویژگی ها و مزایای بسیار متعددی برخوردار است اما ممکن است برخی از فروشگاه ها گیفت کارت های نا معتبر را به مشتریان بفروشند و از نا آگاهی آنها سوءاستفاده کنند. بنابراین مراجعه به یک سایت معتبر و قابل اعتماد برای خرید این گیفت کارت بسیار حائز اهمیت است.

سخن پایانی

در این مقاله هدف بر این بود که شما را با مفهوم و مزایای خرید گیفت کارت گوگل پلی آشنا کنیم و اطلاعات جامعی را در مورد ویژگی های این کارت هدیه به شما ارائه دهیم. همان طور که گفته شد، شما می توانید از این کارت هدیه برای خرید نرم افزار ها، بازی های گوگل پلی، کتاب، فیلم و سریال استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط :

×
کلمه عبور این حساب کاربری را وارد کنید:
یک کد برای ایمیل زیر ارسال گردید:
یک کد برای شماره همراه زیر ارسال گردید: {{ phoneNumber }}