وبلاگ

گیفت کارت اسپاتیفای و نحوه خرید آن

گیفت کارت اسپاتیفای چیست

گیفت کارت اسپاتیفای چیست و چه قابلیت‌هایی در دسترس مشتریان می‌گذارد؟ Spotify یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی است. این برنامه در واقع فرصتی برای دادن اشتراک ممتاز به هر کسی در یک سرویس موسیقی است. در این مطلب در مورد این موضوع بیشتر خواهید دانست.

معرفی گیفت کارت اسپاتیفای

اسپاتیفای برنامه‌ای برای گوش دادن به موسیقی است که کاربران می‌توانند انواع موسیقی را در آن پیدا کنند. این برنامه محبوبیتی جهانی دارد. فروشگاه‌های آنلاین زیادی در اینترنت وجود دارد که می‌توانید کارت هدیه Spotify را با شرایط مطلوب از آن‌ها خریداری کنید. در هنگام خرید گیفت کارت اسپاتیفای با پیشنهادات متفاوتی روبرو می‌شوید.

مدت اعتبار این کارت‌های هدیه از سه ماه شروع شده و به یک سال ختم می‌شود. گیفت کارت Spotify این فرصت را به شما می‌دهد تا اشتراک Spotify Premium را دریافت کنید. می‌توانید این گیفت کارت را در به مبلغ 10، 30 و 60 دلاری خریداری کنید.

 

مطالب مرتبط :

گیفت کارت اپل

خرید گیفت کارت گوگل پلی

 

 

مزایای اصلی اشتراک Premium اسپاتیفای

در بیشتر برنامه‌ها حالت پریمیوم وجود دارد که کاربران با فعال کردن آن می‌توانند به قابلیت‌های بیشتری دسترسی داشته باشند. در برنامه اسپاتیفای نیز شما با خریداری اشتراک پریمیوم به قابلیت‌های زیر دسترسی پیدا می‌کنید.

استفاده از برنامه حتی در حالت آفلاین

لازم نیست در مورد اتصال اینترنت یا سرعت آن نگران باشید؛ زیرا با اشتراک Spotify Premium، می‌توانید موسیقی مورد علاقه خود را حتی بدون اتصال به اینترنت دانلود کرده و گوش دهید.

راحت شدن از شر تبلیغات

اکنون که اشتراک پریمیوم تهیه کرده‌اید می‌توانید بدون وقفه و تبلیغات آزاردهنده از گوش دادن به موسیقی دلخواه خود لذت ببرید.

گوش دادن به موسیقی مورد علاقه

یکی دیگر از مزایای اشتراک Premium این است که می‌توانید آهنگ‌ها را رد کنید و فقط به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. این گزینه در حالت رایگان در دسترس نیست.

خرید اینترنتی گیفت کارت اسپاتیفای

Spotify یک سرویس منحصر به فرد است که آهنگ‌های ژانرها و اجراکنندگان مختلف را گرد هم می‌آورد. با یک اشتراک پریمیوم، می‌توانید بدون تبلیغات به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید، لیست‌های پخش فوق‌العاده ایجاد کنید و حتی بدون اتصال به اینترنت از برنامه استفاده کنید.

گیفت کارت اسپاتیفای یک هدیه عالی برای عاشقان واقعی موسیقی خواهد بود. شما می‌توانید اشتراک Spotify Premium را برای 1، 3 و 12 ماه خریداری کنید. پس از پرداخت موفق، کد فعال‌سازی دریافت خواهید کرد. کد هم روی صفحه ظاهر شده و هم به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود.

فعال‌کردن گیفت کارت اسپاتیفای

به طور کلی، اغلب هیچ مشکلی برای فعال کردن gift card اسپاتیفای وجود ندارد.  ابتدا بیایید دریابیم که از کجا می‌توانید چنین کارتی بخرید. اگر اطلاعات سایت پشتیبانی فنی Spotify را بررسی کنید، نشان می‌دهد که می‌توانید گیفت کارت را در بسیاری از فروشگاه‌های محبوب لوازم الکترونیکی پیدا کنید.

البته این امکان فقط در آمریکا و کشورهای اروپایی وجود دارد و شما در ایران فقط به صورت اینترنتی قادر به خرید گیفت کارت اسپاتیفای هستید. به این منظور به سایت‌های معتبر مراجعه کنید و قسمت نظرات مشتریان را مطالعه کنید. شارژ کردن اکانت اسپاتیفای بسیار آسان است و عملاً نکته خاصی ندارد. برای فعال کردن این کارت هدیه دستورالعمل‌های گام به گام زیر به شما کمک می‌کنند.

  • ابتدا مرورگر را در گوشی هوشمند یا رایانه خود باز کنید.توصیه می‌کنیم از کامپیوتر استفاده کنید.
  • پس از آن وارد اکانت خود شوید.
  • از منوی سمت چپ گزینه Redeem را انتخاب کنید.
  • در این قسمت یک فرم که دارای دو فیلد است را می‌بینید.
  • کدی گیفت کارت اسپاتیفای را به طور صحیح در فیلد اول وارد کنید.
  • در قسمت دوم لازم است یک کد پستی وارد کنید. برای این کار می‌توانید کد پستی فیک کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس را وارد کنید.
  • در مرحله آخر روی گزینه enter code کلیک کنید.

گیفت کارت اسپاتیفای

سؤالات متداول

  1. گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟

رمزی است که مانند شارژ تلفن می‌تواند اکانت اسپاتیفای شما را شارژ کند.

  1. قیمت گیفت کارت اسپاتیفای چقدر است؟

این کارت هدیه در انواع 10، 30 و 60 دلاری قابل خرید است.

  1. اعتبار گیفت کارت اسپاتیفای چه مدت است؟

این کارت‌ها با اعتبارهای 1، 3 و ۱۲ماهه موجود هستند.

سخن پایانی

اسپاتیفای بهشت عاشقان موسیقی است. شما با خرید گیفت کارت اسپاتیفای این امکان را پیدا می‌کنید که به نسخه‌های نامحدود موسیقی حتی در حالت آفلاین گوش دهید. خرید و شارژ اکانت شما در این برنامه نکات خاصی دارد که ما سعی کرده‌ایم آن‌ها را به زبان ساده در این مقاله توضیح دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *