وبلاگ

چگونه گیفت کارت خود را بفروشیم؟

گیفت کارت

خرید گیفت کارت‌ های مختلف مثل گیفت کارت گوگل پلی می‌ تواند تا حد زیادی برای انجام خریدهای اعتباری کمک کننده باشد و کار شما را تسریع ببخشد. به خاطر همین خیلی از شما به سراغ استفاده از این گیفت کارت‌ ها می‌ روید اما ممکن است بعد از مدتی به هر دلیلی دیگر این گیفت کارت‌ ها به کارتان نیاید. در نتیجه به این فکر می‌ افتید که اقدام به فروش گیفت کارت کنید. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم برایتان توضیح دهیم که چگونه باید اقدام به فروختن گیفت کارت کنید. اگر نیازمند کسب اطلاعات در این زمینه هستید، این مقاله را از دست ندهید.

نحوه فروش گیفت کارت

گیفت کارت که به آن کارت هدیه هم گفته می ‌شود، برای پرداخت در سایت خارجی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. یعنی اگر شما آن ها را خریداری کنید، دیگر نیازی نیست که حساب بین‌المللی باز کنید یا بخواهید اطلاعات بانکی و شخصی خود را وارد کنید. در نتیجه اگر به هر دلیلی قصد داشتید که آن ها را بفروشید، می‌ توانید مراحل زیر را اجرا کنید. تمامی موارد، مربوط به هر نوع گیفت کارتی است.

مراحل فروش گیفت کارت

  • اول از همه باید وارد سایتی تحت عنوان cardpool  شوید. سپس گزینه giftcash را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.
  • در مرحله بعدی حتماً گزینهsell Gift Cards انتخاب شود که دقیقاً در قسمت بالا سمت چپ صفحه قرار گرفته است.
  • حالا باید نام برند، اعتبار و تعداد گیفت کارت را در محل مشخص خودش وارد کنید. اطلاعات را دقیق ثبت کنید تا مجبور نباشید دوباره آن ها را تغییر دهید. مثلاً اگر از یک برند خاص استفاده کردید که اعتبار آن ۲۵ دلار است، باید تمامی اطلاعات وارد شود.
  • اگر قیمت پیشنهادی که به شما ارائه شد قابل قبول بود، می‌ توانید گزینه Accept & Continue را انتخاب کنید تا ادامه کار برای تان انجام داده شود.
  • حال باید وارد حساب یا همان اکانت قبلی خود شوید. اگر قبلا هیچ گونه ثبت نامی نداشتید و به تازگی وارد این سایت شدید، حتماً باید یک اکانت درست کنید. اول باید تعیین کنید که می‌ خواهید دریافت پول فروخت گیفت کارت را از طریق چه سیستم بانکی به انجام برسانید. ما توصیه داریم که سیستم ACH انتخاب شود.
  • بعد از این که شماره اکانت و Routing Number را انتخاب کردید، باید به سراغ ادامه کار بروید. یعنی روی گزینه Continue کلیک کنید.
  • اکنون قادر هستید گیفت کارت را داخل سایت به فروش برسانید. معمولاً درصد های مختلفی برای فروش آن ها وجود دارد. مثلاً اگر قرار باشد گیفت کارت پلی استیشن را به فروش برسانید، معمولاً تا ۹۲% از کل هزینه‌ ای که برای گیفت کارت پرداخت کرده‌ اید و اعتباری که دارد، به شما پرداخت می‌گردد. اما یک سری گیفت کارت‌ ها هستند که طرفدار آن ها کمتر است. در نتیجه درصد کمتری هم برای فروش آن‌ها وجود خواهد داشت.

گیفت کارت

آیا برای فروختن گیفت کارت حتماً باید حساب ارزی داشته باشیم؟

این سوالی است که خیلی از شما از ما می ‌پرسید و به این فکر می ‌کنید که حتماً نیازی به حساب ارزی برای فروختن گیفت کارت ‌ها وجود دارد یا خیر. چنانچه می‌ خواهید وجه نقد دریافت کنید، حتماً باید از سیستم حساب ACH استفاده کنید و آن را بفروشید و دوباره به رمز ارز تبدیل کنید. در نتیجه هیچ نیازی برای افتتاح حساب وجود نخواهد داشت.

نحوه خرید گیفت کارت

با تمام توضیحاتی که دادیم، متوجه شدید که چگونه باید اقدام به فروختن گیفت کارت کنید اما سوال اینجاست که چگونه باید پروسه خرید آن را انجام داد. برای خرید گیفت کارت‌ ها می‌ توانید به سایت‌ هایی مراجعه کنید که مخصوص انجام این کار هستند. ما سایت گیفت پرشیا را پیشنهاد می‌ کنیم. تمامی انواع گیفت کارت‌ ها در این مجموعه به فروش می‌ رسد. حتی می‌ توانید از تخفیف‌ های قابل توجه و دوره ای آن ها بهره‌ مند شوید و خرید را خیلی راحت و امن به انجام برسانید.

جمع‌ بندی

خرید گیفت کارت می‌ تواند یکی از بهترین اقدامات برای افرادی باشد که می‌ خواهند از اکانت‌ های بین ‌المللی استفاده کنند. ما در این مقاله به طور کامل راجع به این موضوع صحبت کردیم که اگر به هر دلیلی از گیفت کارت استفاده کردید اما اعتبار آن باقی مانده بود و خواستید آن را بفروشید، چگونه باید این کار را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *