گیفت‌کارت اپل چیست؟

۸ مرداد ۱۴۰۲
گیفت‌کارت اپل چیست؟

گیفت‌کارت اپل یکی از کارت هدیه‌هایی است که عموم مردم برای خریدهای درون‌برنامه‌ای خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر شما نیز کنجکاو هستید بدانید gift card اپل چیست، این مطلب را مطالعه کنید. ما در این مقاله در مورد گیفت‌کارت‌های اپل و قابلیت‌های مختلف آن‌ها صحبت می‌کنیم.

گیفت‌کارت اپل

در قسمت جلوی کارت هدیه اپل، لوگوی رنگارنگ آن در پس‌زمینه سفید دیده می‌شود. کارت هدیه داخل پاکت است و لوگوی اپل یک برچسب کلکسیونی دارد. ظاهر کارت ممکن است با تصویر توصیف شده در اینجا متفاوت باشد؛ زیرا گیفت‌کارت‌های اپل در طرح‌های مختلفی ارائه می‌شوند. البته امکان خرید گیفت‌کارت اپل به صورت الکترونیکی نیز وجود دارد. در صورت خرید الکترونیکی گیفت‌کارت اپل پس از کسر مبلغ، کد موردنظر به حساب شما ایمیل می‌شود.

گیفت‌کارت اپل چیست؟

کاربردهای گیفت‌کارت اپل

گیفت‌ها قابلیت‌های زیادی را به کاربران ارائه می‌دهند و هر کدام از آن کاربردهای ویژه خود را دارند. شما می‌توانید از گیفت‌کارت های اپل در فروشگاه اپل برای خرید محصولات و لوازم جانبی یا در فروشگاه App استفاده کنید. همچنین این امکان برای کاربران فراهم شده است تا از آن برای برنامه‌ها و خرید اشتراک‌هایی مانند Apple Music یا iCloud+، خرید از apple.com و موارد دیگر استفاده کنند.

گیفت‌کارت اپل استور

اپل استور یک فروشگاه مجازی برای خرید و دانلود انواع بازی، موسیقی و فیلم است. شما می‌توانید با خرید کارت هدیه اپل این برنامه‌ها را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید. گیفت‌کارت های فروشگاه اپل در رنگ‌های خاکستری، سفید، نقره‌ای یا طلایی عرضه می‌شوند. در اکثر کشورها و مناطق، گیفت‌کارت اپل استور را می‌توان در فروشگاه اپل یا apple.com بازخرید کرد. پشت این کارت‌ها حاوی اطلاعات زیر است.

  • پیوند به یک وب سایت که در آن می‌توانید موجودی کارت هدیه را بررسی کنید.
  • اطلاعیه‌ای مبنی بر اینکه کارت را فقط می‌توان در فروشگاه اینترنتی اپل یا فروشگاه خرده‌فروشی اپل استفاده کرد.
  • شماره‌تلفنی که می‌توانید از آن کمک بگیرید.

 قابلیت‌های گیفت‌کارت اپل

با گیفت‌کارت های اپل می‌توانید محصولات و لوازم جانبی را از فروشگاه اپل خریداری کنید. در کشورها یا مناطقی که کارت‌های هدیه اپل در دسترس هستند، می‌توانید از موجودی حساب Apple خود برای خرید محصولات و لوازم جانبی از apple.com یا برنامه Apple Store استفاده کنید.

 در این کشورها یا مناطق، موجودی حساب Apple شامل موجودی هر کارت هدیه اپل و کارت هدیه فروشگاه App  است. این امکان برای شما وجود دارد که از طریق اپ‌استور اپلیکیشن، بازی بخرید یا خریدهای درون‌برنامه‌ای انجام دهید. موسیقی، فیلم و موارد دیگر را از برنامه Apple TV یا Apple Books خریداری کنید. شما با گیفت اپل به دریایی از موارد مختلف برای سرگرمی و یادگیری دسترسی پیدا می‌کنید.

یک قابلیت ویژه و بسیار جذاب گیفت‌کارت اپل این است که فضای ابری یا icloud در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ به این ترتیب برای ذخیره‌سازی بازی، موزیک و فیلم‌های خود نگرانی ندارید. این برنامه‌ها در هر زمان که شما بخواهید در دسترس شما خواهند بود.

چند نکته در مورد خرید گیفت‌کارت اپل

  • از روش پرداخت معمولی خودبرای اضافه‌کردن وجوه به حساب اپل خود استفاده کنید.
  • با نحوه بررسی موجودی حساب اپل خود آشنا شوید.
  • برخی از خریدها ممکن است نیاز به کارت اعتباری ثبت شده داشته باشند؛ حتی اگر خرید از حساب اپل باشد.
  • ممکن است برخی از فروشگاه‌ها و برنامه‌ها در کشور یا منطقه شما در دسترس نباشند.آنچه در کشور یا منطقه شما موجود است را بیابید  .

نحوه شارژ گیفت کارت اپل

در این بخش به زبانی بسیار ساده در مورد نحوه شارژ کردن گیفت‌کارت اپل خود صحبت می‌کنیم. خواهشمند است مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید.

  • از یک کارت هدیه در iPhone، iPad یا iPod touch استفاده کنید.
  • کد 16 رقمی پشت کارت را پیدا کنید.در برخی از کارت‌ها، برای دیدن کد، باید برچسب را بردارید یا لایه محافظ را با دقت پاک کنید.
  • در iPhone، iPad یا iPod touch خود، برنامه App Store را باز کنید.
  • در بالای صفحه، روی دکمه ورود به سیستمیا عکس پروفایل خود ضربه بزنید.
  • روی بازخرید کارت هدیه یا کد کلیک کنید.اگر گزینه Redeem a Gift Card یا Code را نمی‌بینید، با Apple ID خود وارد شوید.
  • روی “استفاده از دوربین” کلیک کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.اگر در بازخرید کارت خود مشکل دارید، روی Enter Code Manually کلیک کنید، سپس دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.
  • در آخر کافی است روی گزینه Done کلیک کنید.

سخن پایانی

گیفت‌کارت اپل یکی از کارت‌های جذاب و پرطرف‌دار برای کاربران است؛ زیرا با آن می‌توانند به قابلیت‌ها و برنامه‌های متنوعی دست پیدا کنند. در این مطلب ما به معرفی این کارت‌ها پرداخته و از نحوه شارژ کردن آن‌ها نیز صحبت کرده‌ایم.

برای خرید گیفت کارت اپل به این لینک مراجعه کنید.

×
کلمه عبور این حساب کاربری را وارد کنید:
یک کد برای ایمیل زیر ارسال گردید:
یک کد برای شماره همراه زیر ارسال گردید: {{ phoneNumber }}