وبلاگ

همه آنچه که باید در مورد گیفت‌کارت استیم بدانید

گیفت‌کارت استیم

 

با گیفت‌‌کارت استیم می‌توانید هدیه‌ای مناسب برای دوست یا همسر گیمر خود بخرید. گیفت‌کارت استیم می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند. آیا می‌خواهید در مورد این کارت هدیه بیشتر بدانید؟ ما در مطلب خود نکات تکمیلی در مورد خرید و استفاده از این گیفت‌ کارت را توضیح می‌دهیم. برای دریافت این اطلاعات با ما همراه شوید.

معرفی گیفت‌کارت استیم

گیرنده گیفت‌‌کارت استیم این گزینه را دارد که به کیف پول موجود اعتبار اضافه کند یا یک کیف پول استیم جدید برای ذخیره کدها بسازد. با کارت Steam Wallet می‌توانید هزاران بازی موردعلاقه خود را دانلود کرده و بازی کنید. یک روش آسان برای اضافه‌کردن پول به کیف پول استیم خود کارت‌های هدیه و کدهای کیف پول استیم است. شما برای خرید بازی‌های استیم به پول در کیف پول استیم خود نیاز دارید. برای افزودن اعتبار به کیف پول می‌توان از گیفت کارت استیم استفاده کرد.

فعال‌سازی موفقیت‌آمیز گیفت‌کارت استیم باعث می‌شود که این مقدار اعتبار به کیف پول استیم منتقل شود. مقدار اعتباری که هر کارت استیم دارد متفاوت است؛ بنابراین مقدار موردنظر خود را انتخاب کنید و آن را بخرید.

کیف پول استیم چیست؟

در پلتفرم برنامه استیم یک کیف پول طراحی شده است که با شارژ کردن آن اعتبار لازم را برای خریدهای درون برنامه‌ای خود به دست می‌آورید. این یک هدیه فوق‌العاده برای دوستانی است که عاشق بازی‌های ویدئویی است. آن‌ها همچنین می‌توانند از کدهای Steam Wallet برای خرید نرم‌افزار یا سایر کالاهای دیجیتال از سایت استفاده کنند.

قابلیت‌های گیفت‌کارت استیم

مجموعه‌ای باورنکردنی از امکانات و قابلیت‌ها از طریق گیفت‌‌کارت استیم به شما داده می‌شود. برای برآورده‌کردن تمام نیازهای دیجیتال خود، می‌توانید بازی، نرم‌افزار، سخت‌افزار و موارد دیگر را دریافت کنید. اگر موسیقی بازی را دوست دارید، می‌توانید از میان موسیقی متن‌های مختلف موجود در Steam نیز انتخاب کنید و آنها را به کتابخانه خود اضافه کنید.

از میان مجموعه عظیمی از بازی‌ها یا برنامه‌های کاربردی برای مواردی مانند تولید صدا، ساخت بازی، ویرایش عکس و ویدئو و موارد دیگر می‌توانید انتخاب کنید. هنگامی که یک بازی یا نرم‌افزار خریداری می‌کنید، به طور خودکار به کتابخانه Steam شما اضافه می‌شود تا آن را دانلود کرده و شروع به ساخت مجموعه جدید خود کنید.

 گیفت ‌کارت استیم 100 دلاری یک هدیه فوق‌العاده برای دوستان شما است؛ زیرا آنها می‌توانند از آن برای خرید هر چیزی که می‌خواهند استفاده کنند.

گیفت‌کارت استیم

مزایای گیفت‌کارت استیم

گیفت‌ کارت دیجیتالی استیم علاوه بر کاربران ویندوز، بازی‌ها و نرم‌افزارهای دیگری را برای کاربران مک و لینوکس نیز فراهم می‌کند. ویژگی‌های مهم این کارت‌ها عبارت‌اند از:

  • افزودن اعتبار 100 دلار یا بیشتر به کیف پول استیم شما
  • استفاده از جدیدترین نرم‌افزار Steam، سخت‌افزار و موسیقی متن بازی
  • استفاده از کارت یا هدیه دادن آن به دیگران
  • گسترش کتابخانه خود در پلتفرم استیم

چرا گیفت ‌کارت استیم؟

استیم میزبان یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌های بازی در جهان است که طیف گسترده‌ای از بازی‌های ویدئویی، لوازم جانبی بازی و سایر محتوای بازی‌ها را دارد و توسط تعداد زیادی از گیمرها در سراسر جهان استفاده می‌شود. امنیت پلتفرم غیرقابل‌انکار بوده و مزایای آن برجسته و انتخاب برای کاربران گسترده است.

شما می‌توانید بدون از دست دادن پیشرفت بازی خود از هر رایانه‌ای به بازی‌های استیم خود دسترسی داشته باشید، بازی‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، با سایر کاربران Steam تعامل داشته باشید و از ویژگی‌های بی‌نظیر این پلتفرم لذت ببرید.

 سخن پایانی

استیم یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین پلتفرم‌ها برای گیمرهای رایانه شخصی در سراسر جهان است. با خرید یا هدیه دادن گیفت‌کارت استیم به دوستان خود می توانید به سرویس‌های آن دسترسی پیدا کنید. توصیه ما خرید آن از سایت‌های معتبری چون گیفت پرشیا یا سایت خود استیم است. در این مطلب سعی کرده ایم به سؤالات شما در مورد این کارت هدیه پاسخ دهیم.

 

سؤالات متداول

  1. آیا گیفت ‌کارت‌های استیم ایمن هستند؟

با توجه به روش‌های ایمن این شرکت برای مدیریت پول و تلاش‌های پیشگیرانه برای خنثی کردن کلاهبرداران، پلتفرم Steam از سطح بالایی از اعتماد کاربران در سراسر جهان برخوردار بوده و کاملاً ایمن است.

  1. از کجا می‌توانیم گیفت کارت‌های Steam را دریافت کنیم؟

سایت گیفت پرشیا دارای انواع گیفت کارت های استیم می باشد که میتوانید به راحتی در این سایت سفارش خود را ثبت کنید.

  1. اعتبار گیفت کارت استیم چقدر است؟

مبالغ متفاوتی وجود دارد که مشتریان می‌توانند انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *