وبلاگ

معرفی گیفت کارت پلی استیشن ترکیه

گیفت کارت پلی استیشن ترکیه

 گیفت کارت پلی استیشن ترکیه چه قابلیت‌هایی دارد و چطور می‌توانیم آن را بخریم؟ آیا گیفت پلی استیشن ترکیه را خریداری کرده‌اید و اکنون در مورد آن برخی سؤالات در ذهن شما به وجود آمده است؟ این کارت‌های هدیه امروزه بسیار محبوب بوده و برای برنامه‌های مختلف جهت تهیه کاربران و گیمرها وجود دارند.

این مطلب به طور اختصاصی در مورد گیفت پلی استیشن ترکیه و خرید آن صحبت می‌کند. با ما همراه باشید تا در مورد این کارت‌ها بیشتر بدانید.

گیفت کارت پلی استیشن ترکیه

پلی استیشن بازی محبوبی است که سن و سال نمی‌شناسد و می‌تواند مورد علاقه همه باشد. در صورتی که مایل به خرید بازی‌های جدید باشید، بهتر است از گیفت کارت پلی استیشن استفاده کنید. شما با این کارت‌ها اکانت خود را شارژ کرده و سپس قادر به خرید یا پیش خرید گیم‌های محبوب خود خواهید بود.

وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین زیادی هستند که گیفت کارت پلی استیشن ترکیه را با قیمت‌های خوب می‌فروشند. علاوه بر این در مناسبت‌های خاص این کارت‌ها با تخفیف عرضه می‌شوند. کارت‌های هدیه به دلار هستند و در قیمت‌های مختلفی وجود دارند.

در ایران به دلیل تحریم‌هایی که وجود دارد بهتر است از گیفت کارت استفاده کنید. روش‌هایی برای دور زدن تحریم‌ها وجود دارد. در بخش ریجن باید کشور ترکیه را انتخاب کنید و لوکیشن خود را نیز بر روی گوگل مپ به ترکیه تغییر دهید. با این روش می‌توانید گیفت کارت ترکیه خود را استفاده کنید.

گیفت کارت پلی استیشن ترکیه

کاربردهای گیفت کارت پلی استیشن ترکیه

گیفت کارت پلی استیشن ترکیه قابلیت‌ها و کاربردهای مختلفی دارد و به طور قطع تنها به دلیل دانلود بازی‌های جدید در میان کاربران محبوب نیست. در ادامه به انواع کاربردهای گیفت ps ترکیه اشاره کرده و در مورد آن توضیح می‌دهیم.

امکان پیش خرید بازی‌های جدید

با گیفت کارت بازی‌ها را قبل از قرار گرفتن در مارکت خریداری کنید. البته شما نمی‌توانید این بازی‌ها را تا زمانی که فعال شده و در دسترس عموم قرار بگیرند انجام دهید.

امکان دانلود بازی‌های محبوب شما

با گیفت کارت پلی استیشن ترکیه اکانت شما شارژ دارد. بازی‌های مورد علاقه خود را دانلود کرده و یک سرگرمی فوق‌العاده برای خود دست و پا کنید. شما می‌توانید به صورت گروهی با دوستان خود این بازی‌ها را انجام دهید.

امکان بازی به صورت آنلاین

اگر گیفت کارت پلی استیشن را خریداری کرده باشید، می‌توانید با آن به صورت گروهی و آنلاین با سایر افراد بازی کنید. گیمرها می‌دانند گیم در فضای آنلاین چه هیجان و لذتی دارد. با گیفت کارت امکان بازی در بستر آنلاین نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

استفاده از فضای ابری نامتناهی و بدون محدودیت

برخی از کاربران فضای کافی برای ذخیره بازی‌ها را ندارند و این یک دغدغه همیشگی برای آن‌ها بوده که گیفت کارت پلی استیشن ترکیه به آن پایان داده است. فضای ابری نامتناهی در اختیار شما است تا در هر زمان و مکان که مایل هستید از آن استفاده کنید.

خرید و دانلود موسیقی‌های محبوب

یکی دیگر از مزایای ابن گیف کارت دانلود موسیقی است. یک کارت هدیه دیگر برای سایر برنامه‌های موسیقی نخرید؛ زیرا با گیفت کارت می‌توانید موسیقی محبوب خود را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

استفاده از تخفیف‌های پلی استیشن

یک قابلیت جذاب دیگر تخفیف‌های گیفت کارت پلی استیشن ترکیه است. دارندگان این کارت‌ها تخفیف‌های هفتگی و سالانه جذابی دریافت می‌کنند.

خرید گیفت‌کارت پلی‌استیشن ترکیه

برای خرید گیفت ps ترکیه بهتر است از طریق سایت‌های معتبر یا بسترهای آنلاین اقدام کنید. برای این کار کافی است ایمیل خود را وارد کنید تا کد را برای شما ارسال کنند. امکان خرید این گیفت کارت به صورت حضوری و فیزیکی وجود ندارد و این کارت‌ها در واقع کدهایی هستند که برای مشتریان ارسال می‌شوند.

پس از دریافت کد وارد پروفایل در قسمت اکانت شوید و در آن جا کد را وارد کنید. لازم است که گزینه REDEEM را انتخاب کنید تا شارژ انجام شود. شما اکنون اعتبار کافی برای استفاده از بخش‌های مختلف پلی استیشن خود را دارید.

سخن پایانی

گیفت کارت با قیمت‌های مختلف در دسترس کاربران و گیمرها قرار دارد تا با آن بتوانند بازی و موسیقی‌های دلخواه خود را خریداری کرده و از سرگرم شدن با آن‌ها لذت ببرند. این کارت‌ها هدیه جالبی برای گیمرها هستند. در این مطلب ما در مورد قابلیت‌های گیفت پلی استیشن ترکیه و خرید آن صحبت کرده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *