وبلاگ

تفاوت گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

قطعاً افرادی که از محصولات برند اپل استفاده می‌ کنند، در بعضی از شرایط برای استفاده از بعضی از خدمات مجبور به تهیه گیفت کارت هستند. این گیفت کارت‌ ها از طریق سایت‌ ها و منابع مختلفی در دسترس قرار می‌ گیرند. اما نکته‌ای که وجود دارد و باید راجع به آن صحبت شود، این است که تفاوت گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا دقیقاً در چیست. اگر می‌ خواهید به پاسخ سوال خود برسید، این مقاله را از دست ندهید.

مقایسه گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا

از همین اول می‌خواهیم به سراغ اصل مطلب برویم. فرض کنید که شما گیفت کارت آیتونز اپل برای کانادا را خریداری کردید. گیفت کارت اپل کانادا این امکان را در اختیار شما قرار می ‌دهد که بتوانید بازی کنید، به بخش موسیقی بروید و برنامه ‌ها و اپلیکیشن ‌ها را دانلود کنید. ‌یعنی کافی است که وارد اپل استور کانادا شوید و هر چه که لازم داشتید را از آنجا دریافت کنید.‌ در واقع آیتونز کانادا یک نسخه کاملاً واحد و یکسان دارد اما ممکن است یک سری محتواهای آن یا یک سری قیمت ‌های مربوط به محصولات با یکدیگر متفاوت باشد.

اما در مورد گیفت کارت اپل آمریکا باید گفت که بیشتر از ۱۰ میلیون موسیقی، بیشتر از ۲۵۰۰ کتاب صوتی و پادکست وجود دارد که شما می ‌توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. همچنین، یک سری از ویژگی ‌ها مربوط به آیتونز هست که فقط می ‌توانید در اپل استور آمریکا آن ها را پیدا کنید. در نتیجه اولین تفاوتی که بین آن ها وجود دارد این است که گیفت کارت اپل آمریکا خیلی گسترده ‌تر از گیفت کارت اپل کانادا است.

اگر شما گیفت کارت آمریکا را شارژ کنید، می ‌توانید به بیش از ۱۰۰ برنامه و نمایش تلویزیونی با کیفیت HD از طریق آیتونز خیلی راحت دسترسی پیدا کنید. در نتیجه برنامه‌ های متنوع و جذاب هم در اختیار شما قرار می ‌گیرد اما گیفت کارت کانادا چنین ویژگی را ندارد. در واقع خیلی ‌ها آن را به دلار کانادا تشبیه می‌ کنند که محدودیت‌ ها و قوانین خاص تری برای آن ها وجود دارد.

گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

محدودیت های گیفت کارت اپل امریکا و کانادا

نکته دیگری که وجود دارد و حتماً باید در مبحث تفاوت گیفت کارت کانادا و آمریکا راجع به آن صحبت شود، محدودیت ‌ها است.در واقع اگر شما اپل آیدی آمریکا خریده باشید، نمی ‌توانید گیفت کارت کانادا استفاده کنید و این یکی از محدودیت ‌های بسیار مهم است که باید از قبل فکرش را بکنید. پس اگر به هر دلیلی مجبور به استفاده از گیفت کارت کانادا شدید، حتماً باید اپل کانادا داشته باشید و اکانت شما مربوط به کشور کانادا باشد. تفاوت دیگری که وجود دارد، این است که اگر شما اعتبار دلاری کانادا داشته باشید، یک سری خدمات ویژه و متفاوت برایتان وجود دارد. مثلاً استفاده از فضای ابری آیکلود که با گیفت کارت کانادا استفاده می‌شود در این دسته ‌بندی قرار می ‌گیرد.

نحوه خرید گیفت کارت اپل

فرقی ندارد که می‌ خواهید گیفت کارت اپل بخرید یا به سراغ گیفت کارت پلی استیشن، گوگل پلی، نتفلیکس و غیره بروید. در هر صورت باید به فروشگاه‌ های اینترنتی مراجعه کنید. ما فروشگاه اینترنتی گیفت پرشیا را به شما پیشنهاد می‌ کنیم که می ‌تواند بهترین مرجع برای خریدتان باشد. چراکه اقداماتش کاملاً قانونی انجام می ‌شود. شما می ‌توانید از سرویس ‌های زیادی توسط این گیفت کارت ‌ها بهره‌مند شوید. کافی است که وارد سایت شوید و قیمت ‌ها را ببینید. حتی خیلی از گیفت کارت ‌ها تخفیف هم دارند.

اگر گیفت کارت‌ ها را به صورت مجازی خریداری کنید، یک کد ۱۶ رقمی در اختیارتان قرار می‌ گیرد. معمولا آن را از طریق ایمیل یا پیامک برایتان ارسال می‌ کنند تا بتوانید از طریق آن خرید خود را انجام دهید. این گیفت کارت‌ ها حالت اعتباری دارند و با توجه به شارژی که برای آن ها در نظر گرفته شده است، قیمت‌ ها متفاوت است. شما داخل سایت گیفت پرشیا می‌توانید تمامی قیمت‌ ها را ببینید و تصمیم بگیرید که باید اقدام به خرید کدام یک کنید.

نتیجه گیری

افرادی که از برند اپل استفاده می‌ کنند، حتماً باید گیفت کارت تهیه کنند اما باید بدانند که تفاوت گیفت کارت اپل کانادا و آمریکا چیست. ما در این مقاله به طور کامل راجع به این موضوع صحبت کردیم. در نتیجه اکنون می‌دانید که چه تفاوت‌ هایی بین این دو مورد وجود دارد و باید به سراغ خرید کدام یک بروید که برایتان مناسب‌ تر و کارآمدتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *