وبلاگ

گیفت کارت یا شارژ اکانت ؟

گیفت کارت یا شارژ اکانت ؟

 

آیا مایل هستید برای خریدهای خود گیفت کارت تهیه کنید یا اکانتتان را شارژ کنید؟ شاید چون با هیچ کدام از این روش‌ها آشنایی ندارید نمی‌توانید روش پرداخت بهتر را برای خود انتخاب کنید. هر دو این روش‌ها مزایای و معایبی داشته که در این مقاله در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم تا خوانندگان بتوانند تصمیم بهتری بگیرند. از شما می‌خواهیم با ما همراه باشید.

معرفی گیفت کارت

گیفت کارت‌ها می‌توانند هدیه جذابی باشند؛ زیرا با استفاده از قابلیت‌های آنان سرگرمی‌های زیادی برای کاربران ایجاد شده است. این کارت‌ها تنوع زیادی دارند و برای انواع برنامه‌ها و پلتفرم‌های پرطرف‌دار مانند اسپاتیفای، اسکایپ و استیم در دسترس هستند. مشتریان می‌توانند مبالغ دلخواه خود را برای این کارت‌ها انتخاب کنند و هرگز نگران منقضی شدن آن‌ها نباشند.

نکته قابل توجه در مورد گیفت کارت‌ها این است که آن‌ها امنیت خرید را به طرز قابل توجهی بالا می‌برند و برای خرید از فروشگاه‌هایی مانند آمازون بهترین گزینه به نظر می‌رسند. با این کارت‌ها فضای ابری نامحدودی در اختیار شما قرار می‌گیرد که مشکل شما را برای نداشتن حافظه کافی جهت ذخیره فیلم و بازی حل می‌کند.

خرید گیفت کارت

کارت‌های هدیه امروزه کمتر به طور فیزیکی در دسترس نیستند و روش مرسوم خرید آن‌ها به صورت آنلاین است. کد 16 رقمی کارت هدیه پس از خرید به ایمیل شما فرستاده می‌شود. قیمت‌ها معمولاً به دلار بوده و از 5 دلار به بالا شروع می‌شوند. گیفت کارت ترکیه و آمریکا گزینه‌های مناسبی برای خرید کاربران داخل ایران هستند. دقت کنید که جهت خرید موفق باید خود را ساکن یکی از کشورهای خارجی معرفی کنید و آی‌پی این کشورها را داشته باشید.

*برای خرید گیفت کارت آمازون، گیفت کارت گوگل پلی و… به سایت گیفت پرشیا سر بزنید.

 

 

شارژ اکانت با گیفت کارت

کدی که به حساب شما ایمیل شده است می‌تواند اکانت برنامه موردنظرتان را شارژ کند تا از این طریق امکان خرید بازی، فیلم و موسیقی را به دست بیاورید. قدم اول در شارژ اکانت این است که آی پی خود را به کشوری غیر از ایران تغییر دهید. کافی است با مرورگری به غیر از کروم وارد سایت مورد نظر شوید. به طور مثال اگر گیفت اسپاتیفای را دارید، وارد سایت این برنامه شوید. شما باید در این سایت یک حساب داشته باشید.

در قسمت پروفایل یک گزینه به اسم Redeem وجود دارد که باید آن را انتخاب کنید. در این مرحله یک قسمت نواری شکل نمایان می‌شود که باید کد گیفت کارت خود را در آن بنویسید. دکمه ثبت را بزنید و منتظر شارژ شدن اکانت خود باشید. اکنون اکانت مورد نظر شما دارای اعتبار است و می‌تواند فیلم و آهنگ‌های جدید را برای شما فعال کند.

مقایسه روش‌های خرید به وسیله گیفت کارت با شارژ اکانت

کاربرانی که در داخل ایران هستند برای شارژ اکانت‌های خود دو گزینه پیش رو دارند. آن‌ها می‌توانند از حساب‌های بین‌المللی استفاده کنند یا با گیفت کارت اکانت‌های خود را شارژ کنند. هر دو این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. در ادامه این بحث هر دو روش را توضیح داده و باهم مقایسه می‌کنیم.

شارژ اکانت با حساب‌های بین‌المللی

حساب‌های بین‌المللی مانند پی پال، مستر کارت و ویزاکارت روش مناسبی برای شارژ اکانت به نظر می‌رسند؛ زیرا آن‌ها می‌توانند به طور مستقیم اکانت شما را شارژ کنند. با خاطری آسوده از این کارت‌ها برای خرید از آنلاین شاپ‌ها یا فروشگاه‌ها استفاده کنید؛ اما معایب آن را نیز نباید فراموش کنید. به عنوان نمونه این کارت‌ها رنج قیمت محدودی دارند و به شما اجازه می‌دهند از 5 تا 50 دلار خرید کنید.

استفاده از گیفت کارت‌های مختلف

یکی از دردسرهای این روش این است که باید برای هر برنامه‌ای گیفت کارت مخصوص آن را تهیه کنید. پس از آن اکانت خود را شارژ می‌کنید و فقط در همان پلتفرم امکان خرید دارید. این کارت‌ها بیشتر به عنوان یک هدیه برای دیگران جذاب هستند تا اینکه خودتان بخواهید با آن‌ها خرید کنید. کارت هدیه نیز محدودیت خرید دارد؛ اما با آن می‌توانید اکانت خود را به مبالغ بیشتری گاهی حتی تا 2000 دلار شارژ کنید.

سخن پایانی

مطلب حاضر مقایسه‌ای در خصوص روش‌های خرید آنلاین است. کاربران به دو روش امکان خرید دارند که در اینجا به مقایسه آن‌ها پرداخته‌ایم. با مطالعه این مقاله به دید شفاف‌تری در مورد هر دو روش می‌رسید و سپس می‌توانید با توجه به ترجیحات خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. امیدواریم خوانندگان عزیز از مطالعه این مطلب در جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شارژ اکانت یا خرید گیفت کارت استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *