وبلاگ

گیفت کارت چیست

گیفت کارت چیست ممکن است برای همه نام آشنایی نباشد. بسیاری از مردم در مورد گیفت کارت‌ها، خرید و کاربردهای مختلف آن در برنامه‌های گوناگون اطلاعی ندارند. از همین رو ما در این مقاله علاوه بر ارائه توضیحی در این خصوص سعی کرده‌ایم از کاربردهای آن نیز صحبت کنیم.

معرفی گیفت کارت

gift card ها امروزه به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند و مانند شارژ تلفن همراه هستند. با دسترسی مشتری به کد کارت هدیه و شارژ کردن اکانت این امکان برای کاربر به وجود می‌آید که از قابلیت‌های ویژه برنامه مورد نظر استفاده کند. این قابلیت‌ها بدون رمز gift card و به صورت رایگان در دسترس همه قرار ندارد.

گیفت کارت‌ها باقیمت‌های مختلف به فروش می‌رسند. می‌توانید آن‌ها را در مناسبت‌های ویژه یا هنگام تخفیف تهیه کنید. همچنین این کارت‌ها تاریخ انقضا ندارند و از این رو هدیه مناسبی برای گیمرها محسوب می‌شوند. اگر هنوز هم برای شما سوال است که گیفت کارت چیست تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

مطالب مرتبط :

گیفت کارت اسپاتیفای و نحوه خرید آن

گیفت کارت ارزان

 

 

انواع گیفت کارت

کارت‌های هدیه در انواع مختلفی عرضه می‌شوند. این قسمت از مقاله به معرفی انواع گیفت کارت اختصاص یافته است. انواع مختلف gift card عبارت‌اند از:

گیفت کارت پلی استیشن

پلی استیشن برنامه مورد علاقه بسیاری از افراد است و حتی کسانی که گیمر نیستند نیز علاقه دارند جدیدترین بازی‌های آن را دانلود کنند. گیفت کارت پلی استیشن این امکان را به کاربران می‌دهد که بتوانند جدیدترین نسخه‌های بازی‌ها را خریداری و دانلود کنند.

همچنین این امکان فراهم شده است تا فضای ابری بی‌نهایت در دسترس مخاطب باشد. به این صورت دیگر مشکلی برای ذخیره‌سازی بازی‌های با حجم بالا وجود ندارد. این کارت هدیه می‌تواند کادو فوق‌العاده‌ای برای گیمرها باشد.

گیفت کارت آمازون

آمازون فروشگاهی است که به دریای کالاها مشهور شده؛ به‌طوری‌که در این فروشگاه می‌توانید هر آنچه در تصور شما می‌گنجد را پیدا کنید. مشخص است که داشتن گیفت کارت چنین فروشگاه بزرگی تا چه حد می‌تواند کاربران را به وجد بیاورد. gift card آمازون از جمله پرطرف‌دارترین کارت‌های هدیه محسوب می‌شود.

گیفت کارت نینتندو

نینتندو جزو برنامه‌هایی است که گیمرهای قدیمی به خوبی آن را به یاد دارند. این برنامه در آپدیت‌های جدید خود قابلیت‌های جذابی ارائه می‌دهد و خرید گیفت کارت آن می‌تواند دسترسی مخاطبان این برنامه را به برخی ویژگی‌های جدید و سرگرم کننده آن ممکن کند.

گیفت کارت اسکایپ

فرقی نمی‌کند شغل و علایق شما چیست؛ زیرا در هر صورت پیش آمده است که از برنامه اسکایپ استفاده کنید. این برنامه تماس تصویری رایگان و باکیفیت را برای عموم مردم از سراسر جهان میسر می‌کند. حتی برخی از ویژگی‌های آن سبب شده است تا به عنوان پلتفرمی رایگان برای تدریس آنلاین مورد استفاده قرار بگیرد. gift card این برنامه برای بسیاری از کاربران اسکایپ جذاب است.

گیفت کارت اسپاتیفای

اسپاتیفای پلتفرمی برای گوش دادن موسیقی است و با توجه به علاقه همگانی به موسیقی می‌توان حدس زد که کاربران زیادی از همه کشورهای دنیا دارد. با داشتن گیفت اسپاتیفای می‌توانید موزیک‌های جدید را دانلود کنید یا پلی لیست را طبق ترتیب آهنگ‌های دلخواه خود تنظیم کنید.

قابلیت‌های کلی گیفت کارت

کارت‌های هدیه برخی ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند که برای مخاطبان جذاب هستند و آن‌ها را به دنبال خود می‌کشاند. قابلیت‌های کارت‌های هدیه عبارت‌اند از:

دسترسی به منبع بی‌نهایت موسیقی، فیلم و برنامه‌های جذاب

با تهیه گیفت کارت برنامه دلخواه خود دسترسی شما به فیلم‌های جدی، موسیقی‌های زیبا و برنامه‌های کاربردی فعال می‌شود.

دسترسی به فضای ابری برای ذخیره فایل‌ها

آیا همیشه برای ذخیره فایل‌ها و بازی‌های جدید کمبود حافظه دارید؟ با خرید گیفت برنامه مورد نظر این مشکل را حل کنید. دسترسی به فضای ابری بی‌پایان از جذاب‌ترین قابلیت‌های گیفت کارت‌ها برای کاربران است.

امکان خرید بازی‌های جدید

گیفت کارت‌ها این امکان را به کاربران می‌دهند که بازی‌های جدید را پیش‌خرید و دانلود کنند. این قابلیت برای گیمرهای حرفه‌ای فوق‌العاده است.

خرید گیفت کارت

تا این بخش مقاله فهمیدیم که گیفت کارت چیست و حالا به موضوع خرید گیفت کارت می پردازیم. خرید گیفت برنامه‌های مختلف پیچیدگی چندانی ندارد. کافی است به سایت مورد نظر مراجعه کرده و گیفت مورد نظر خود را به همراه مبلغ آن انتخاب کرده و خریداری کنید. کد این کارت به آدرس ایمیل شما فرستاده می‌شود. پس از آن با وارد کردن این کد در قسمت پروفایل اکانت شما شارژ می‌شود.

گیفت کارت چیست

سخن پایانی در مورد گیفت کارت چیست

گیفت کارت در واقع رمز یا کدی است که برای شارژ کردن اکانت شما در برنامه‌های مختلف استفاده می‌شود و دسترسی شما را به برخی قابلیت‌ها فعال می‌کند. در این مطلب سعی کردیم در مورد این کارت‌های هدیه و نکات مربوط به آن‌ها صحبت کنیم تا سؤالات خوانندگان رفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *