وبلاگ

گیفت کارت اسکایپ چیست و چگونه کار می‌کند؟

اسکایپ 10 دلاری آمریکا

آیا می‌دانید چطور می‌توانید یک گیفت کارت اسکایپ بخرید یا آن را فعال کنید؟ برخی از کاربران می‌خواهند بدانند چطور موجودی حساب خود را بررسی کنند. اگر شما هم چنین سؤالاتی دارید، با ما همراه شوید تا اطلاعات مفیدی در این مورد به شما بدهیم.

معرفی گیفت کارت اسکایپ

اسکایپ یک پلتفرم بین‌المللی است که در ایران فیلتر نیست و از طریق آن امکان برقراری تماس تصویری، چت یا تشکیل گروه و اضافه کردن دوستان خود را دارید. این پلتفرم برای کسانی که به صورت آنلاین تدریس می‌کنند یا می‌خواهند با دوستان خود در ارتباط تصویری باشند گزینه بسیار مناسبی بوده و رایگان است.

از گیفت کارت اسکایپ می‌توانید برای فعال‌سازی سرویس‌های آن استفاده کنید. گیفت کارت‌ها در اصل کارت‌هایی برای خرید کالا و پرداخت خدمات هستند. آن‌ها شخصی‌سازی نمی‌شوند؛ بنابراین می‌توانید گیفت کارت را هدیه بدهید یا خودتان از آن استفاده کنید.

هر گیفت کارت اسکایپ دارای یک کد پین است که برای شارژ کردن حساب شما استفاده می‌شود. وقتی کارت را بازخرید می‌کنید، مبلغی معادل ارزش اسمی آن به حساب اسکایپ شما واریز می‌شود.  هر گیفت اسکایپ فقط در یک حساب قابل استفاده بوده و دارای کد 25 رقمی است که از آن برای بازخرید کارت استفاده می‌شود.

خرید گیفت کارت اسکایپ

Gift card skype را می‌توانید برای خود یا اشخاص دیگر تهیه کرده و با سراسر دنیا به طور نامحدود تماس تصویری باکیفیت برقرار کنید. توصیه ما این است که برای خرید گیفت کارت اسکایپ به سایت آن یا پلتفرم‌های معتبر مراجعه کنید. کاربرانی که داخل ایران هستند باید با آی پی کشور دیگری اقدام به خرید کنند. پس از وارد کردن مشخصات و مبلغ کد موردنظر به حساب شما ایمیل می‌شود.

با این کارت‌ها شما می‌توانید از امکاناتی مانند دریافت اطلاعات تماس گیرنده، برقراری تماس با بیش از 20 نفر، انتقال تماس به شماره دیگر، پرداخت هزینه کم و داشتن شماره اختصاصی برخوردار شوید.

دستورالعمل فعال‌سازی گیفت کارت اسکایپ

همان‌طور که می‌دانید امروزه حساب‌های اسکایپ از کارت‌های الکترونیکی برای شارژ استفاده می‌کنند.  پس از خرید گیفت کارت اسکایپ باید کد را وارد کرده و اکانت خود را شارژ کنید تا سرویس‌های درون برنامه آن برای شما فعال شود. در قسمت اکانت که پروفایل شما نیز در آن قرار دارد موجودی حساب قابل مشاهده است. به این منظور به ترتیب زیر عمل کنید.

  • به حساب اسکایپ خود وارد شوید.
  • روی لینک گیفت کارتدر قسمت جزئیات حساب کلیک کنید .
  • کد منحصربه‌فردی که دریافت کرده‌اید را وارد کنید.
  • موافقت خود را با شرایط خدمات Skype تأیید کنید.
  • رویدکمه Redeem Voucher کلیک کنید.
  • موجودی Skype شما ظرف 15 دقیقه به روز می‌شود.

 

دیگر: گیفت کارت آمازون، گیفت کارت گوگل پلی

 

 رفع مشکل فعال‌سازی

  • در برخی موارد ممکن است کد ارسال شده اکانت شما را شارژ نکند. اگر در بازخرید یا فعال‌سازی گیفت کارت خود مشکل دارید، راه‌حل‌های زیر را امتحان کنید.
    مطمئن شوید که شماره گیفت‌کارت اسکایپ به درستی و بدون خطا، فاصله یا خط تیره وارد شده است.
  • گیفت Skype Manager فقط در همین برنامه یا پلتفرم قابل استفاده است.
  • ممکن است پس از چندین تلاش ناموفق برای بازخرید Gift card skype سیستم به طور موقت حساب شما را به حالت تعلیق درآورده باشد.

سایر نکات در مورد انواع گیفت کارت

نکاتی در رابطه استفاده از این کارت‌های هدیه و گیفت کارت اسکایپ وجود دارد که در این جا به آن‌ها می‌پردازیم تا سؤالات خوانندگان این مطلب برطرف شود.

  • موجودی پول روی کارت را نمی‌توان به صورت نقدی برداشت یا به کارت دیگری منتقل کرد.
  • لازم نیست کارت را در یک زمان استفاده کنید: اگر یک کارت 200 دلاری دارید، می‌توانید ابتدا از آن برای پرداخت یک خرید به قیمت 50 دلار، سپس دومی برای 100 دلار استفاده کنید و مبلغ باقیمانده را برای خرید دیگری به ارزش 50 دلار خرج کنید.
  • اگر کارت را گم کرده‌اید یا به سرقت رفته است، نمی‌توانید آن را جایگزین کنید.علاوه بر این، کارت‌های خریداری شده قابل برگشت و بازپرداخت نیستند.

 سخن پایانی

پلتفرم اسکایپ یک برنامه کاربردی است که از طریق ارائه گیفت کارت اسکایپ به کاربران خود و فعال کردن دسترسی‌ها و سایر سرویس‌ها در تلاش است تا رضایت آن‌ها را کسب کند. محبوبیت این پلتفرم با توجه به فیلتر نبودن و امکان برگزاری جلسات و کلاس‌های آنلاین در آن روزبه‌روز در حال افزایش است. مطلبی که آماده کرده‌ایم در مورد خرید، فعال‌سازی و نحوه استفاده از گیفت کارت این برنامه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *