وبلاگ

چرا باید گیفت کارت آمازون را داشته باشیم؟

چرا باید گیفت کارت آمازون را داشته باشیم؟

 

یکی از اصلی‌ترین سؤالات خوانندگان این است که گیفت کارت آمازون چه مزایایی دارد؟ آیا تابه‌حال لوگوی آمازون را دیده‌اید که حروف A تا Z را با یک لبخند نشان می‌دهد و به این نکته دلالت می‌کند که در این فروشگاه از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌شود پیدا کرد. امروز می‌خواهیم در مورد این صحبت کنیم که داشتن گیفت چنین فروشگاهی چه مزایایی دارد؛ پس با ما همراه باشید.

معرفی گیفت کارت آمازون

گیفت‌کارت آمازون کارت هدیه‌ای است که برای پر کردن یک حساب شخصی در وب سایت فروشگاه آنلاین مشهور جهان Amazon.com استفاده می‌شود. هنگام استفاده از کارت، تمام هزینه آن به حساب اضافه می‌شود. در وب سایت فروشگاه لباس و کفش، لوازم الکترونیکی و خانگی، کتاب، سی دی و دی‌وی‌دی، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی و جواهرات، آلات موسیقی، لوازم‌خانگی و موارد دیگر را خواهید یافت.

گیفت آمازون دارای کد 16 رقمی است که از آن برای بازخرید کارت استفاده می‌شود. موجودی حساب شما را نمی‌توان برای خرید سایر کارت‌های هدیه استفاده کرد. همچنین، موجودی‌ها را نمی‌توان به حساب دیگر Amazon.com  منتقل کرد.

مزایای گیفت کارت آمازون

آمازون یک فروشگاه آنلاین وسیع است که تنوع فوق‌العاده بالایی را برای تمام اجناس ارائه می‌کند. گیفت کارت‌های آمازون گواهی‌هایی با کد دیجیتال منحصر به فرد هستند. با وارد کردن آن به حساب شخصی باز شده در فروشگاه می‌توانید پولی معادل مبلغ اسمی کارت در حساب خود دریافت کنید. به طور کلی گیفت کارت آمازون مزایای زیر را به مشتریان ارائه می‌کند.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

استفاده از کدهای تبلیغاتی که به طور گسترده در این پلتفرم معاملاتی ارائه می‌شوند، به شما کمک می‌کند در هزینه‌های اضافی صرفه‌جویی کنید و مبالغ مشخصی را از 10 دلار به عنوان هدیه دریافت کنید. همچنین امکان دریافت تخفیف در هنگام خرید گیفت کارت آمازون وجود دارد.

جلوگیری از کلاهبرداری‌های اینترنتی

برای استفاده از گیفت آمازون باید یک کارت هدیه با نام مشخص شده خریداری کنید و هنگام خرید، کدهای تبلیغاتی کارت هدیه آمازون  را در قسمت موردنیاز که به شکل یک نوار است وارد کنید .واقعیت این است که استفاده از گواهی‌های هدیه به شما امکان می‌دهد از کارت بانکی خود که مقادیر زیادی موجودی دارد استفاده نکرده و ترسی از کلاهبرداری اینترنتی یا فیشینگ نداشته باشید.

هدیه‌ای مناسب برای دوستان شما

اگر به دنبال هدیه‌ای برای عزیزان یا دوستان خود هستید، کارت هدیه آمازون می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. آمازون یکی از بزرگ‌ترین بازارهای آنلاین است که طیف گسترده‌ای از محصولات را در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله لوازم الکترونیکی، کتاب، لوازم‌خانگی، پوشاک و غیره ارائه می‌دهد. با این کارت دوستان شما می‌توانید خرید جذابی را تجربه کنند.

ایمنی بالاتر در هنگام خرید

اگر نمی‌خواهید با کارت اعتباری آنلاین خرید کنید، گیفت کارت‌ آمازون یک جایگزین عالی است. به یاد داشته باشید که کد کارت هدیه آمازون، درست مانند پول نقد یا کارت اعتباری، باید ایمن باشد. شما نباید آن را بدون دلیل موجه به دیگران نشان بدهید.

امکان خرید از سایت‌های دیگر

با داشتن گیفت کارت محدود به خرید از این سایت نمی‌شوید و سایت‌های دیگر نیز مانند myhabit  و endless  این کارت را به رسمیت می‌شناسند. برای خرید باید اکانت آمازون خود را به این سایت‌ها لینک کنید.

امکان خرید محصولات فرهنگی صوتی

محصولات فرهنگی زیادی هستند که به دلیل برخی مسائل در کشور ما در دسترس نیستند. خرید کتاب‌های صوتی و الکترونیکی در این فروشگاه با استفاده از گیفت کارت آمازون امکان‌پذیر است. می‌توانید برای سرگرمی خود خرید کنید یا کتب دانشگاهی نایاب را در این سایت پیدا کنید.

دسترسی به سرویس‌های پولی برنامه‌ها

جالب است که کاربران می‌توانند با گیفت‌کارت آمازون سرویس‌های پولی برنامه‌های اندرویدی را فعال کرده و از قابلیت‌های آن استفاده کنند.

قیمت گیفت کارت آمازون

چیزی که در مورد گیفت آمازون بسیار جالب به نظر می‌رسد این است که در هنگام خرید آن‌ها می‌توانید تقریباً هر مبلغی را که بخواهید واریز کنید. با این حال، مقادیر از پیش تعریف شده نیز وجود دارد و و این کارت‌ها در مبالغ $5، $10، $25، $50، $100، $150، $200 و… در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. لازم به ذکر است که حداکثر ارزش هر گیفت کارت آمازون 2000 دلار است.

سخن پایانی

مسلماً گیفت کارت بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی دنیا می‌تواند هدیه بی‌نظیری باشد. گیفت کارت آمازون قابلیت‌های زیادی دارد و از این جهت هدیه جذابی برای کسانی است که دوستشان دارید. در این مطلب از مزایای این کارت هدیه صحبت کردیم تا خوانندگان بدانند چرا باید گیفت‌کارت آمازون را داشته باشند. امیدواریم مطالعه این مقاله برای خوانندگان عزیز سودبخش باشد. اگر  به دنبال خرید گیفت کارت هستید، می توانید از سایت گیفت پرشیا دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *