وبلاگ

تفاوت ریجن های مختلف گیفت کارت ها چیست؟

تفاوت ریجن های مختلف گیفت کارت ها چیست؟

تفاوت ریجن های مختلف گیفت کارت ها چیست؟

چه تفاوتی میان گیفت کارت های کشورهای مختلف وجود دارد؟

گیفت کارت‌های کشورهای مختلف، بررسی تفاوت‌ها و نکات مهم ؟

ارزان ترین گیفت کارت برای کدام کشور است؟

آشنایی با تفاوت گیفت کارت کشورها و کدام ریجن؟

انتخاب ریجن گیفت کارت چه اهمیتی دارد؟

گیفت کارت گلوبال یا بدون ریجن چیست ؟

ریجن گیفت کارت چیست ؟

تفاوت ریجن ها با هم و تاثیر آن در خرید و فعال سازی بازی چیست؟

ارزان ترین و بهترین سایت خرید گیفت کارت کدام است؟

از مسائلی که بیشتر مشتریان گیفت کارت‌ها درباره آن سوال می‌پرسند ریجن است. ریجن گیفت کارت بر نحوه استفاده، کاربرد و قیمت آن تاثیر بسیاری دارد. 10 سوالی که ذهن کاربر را درگیر میکند را در این مقاله مطرح کردیم با ما همراه شوید تا در این مقاله به برسی ریجن های مختلف کشورها ،تفاوتشان باهم ،اهمیت ریجن در خرید گیفت کارت ،و تمامی سوالات فوق ذکر شده بپردازیم .

ریجن گیفت کارت ، بررسی تفاوت‌ها و نکات مهم؟

انواع گیفت کارت‌‌‌ها  در بیشتر نقاط دنیا استفاده می‌شوند. به همین سبب شرکت‌های توسعه‌دهنده گیفت‌ کارت‌ها به فکر افتادند، برای هر یک از مناطقی که استفاده زیادی از گیفت کارت‌هایشان دارند، یک ریجن طراحی کنند تا خدمات جداگانه‌ای به کاربران خود ارائه دهند. در واقع ریجن، خدمات گیفت کارت را با توجه به مناطق مختلف جغرافیایی دسته‌بندی می‌کند.همچنین ریجن به منطقه یا موقعیت جغرافیایی یک کشور خاص گفته می‌شود . ریجن‌های انواع گیفت‌ کارت‌ها می‌توانند در شرایط مختلف متفاوت باشند و حتی نسبت به یکدیگر برتری داشته باشند.

هر گیفت‌کارت یک ماهیت و لوکیشن خود را خواهد داشت. مثلاً شما امکان خرید گیفت‌ کارت آیتونز 10 دلاری را خواهید داشت که ممکن است ریجن امریکا، گلوبال و یا اروپا باشد. در صورت که گیفت‌کارت شما ریجن امریکا باشد، حتماً باید اکانت شما نیز روی کشور امریکا تنظیم گردد و برای فعال‌سازی گیفت‌کارت نیز به طبع از آی پی کشور امریکا استفاده کنید.

شرکت‌های ارائه‌کننده گیفت کارت، انواع کارت‌ها را با ریجن مناطق مختلف ارائه می‌کنند. برای مثال، شرکت سونی برای گیفت کارت‌های پلی استیشن، ریجن‌های مختلفی مانند آمریکا، کانادا، اروپا … را در نظر گرفته است.همچنین هرکدام از گیفت کارت‌ها  باید با ارز همان کشور شارژ شود یعنی کارت آمریکا و کانادا با دلار، گیفت کارت اروپا با یورو و گیفت کارت ترکیه با لیر شارژ می‌شوند.توجه کنید گیفت کارت هر کدام از کشورها تنها در اکانت همان کشور استفاده می شوند.

تنوع بالای ریجن یا منطقه گیفت کارت باعث می‌شود که افراد در همان ابتدا با این سؤال مواجه شوند که کدام ریجن گزینه بهتری است . در این مورد باید ذکر شود که تنها تفاوت در مورد ریجن ها در کنسول پلی استیشن، تفاوت در ترتیب قرار گیری دکمه ها روی دسته پلی استیشن است.

مهم‌ترین تفاوتی ریجن گیفت کارت‌ ها در قیمت و سطح دسترسی کاربران است. منظور از سطح دسترسی کاربر ، دسترسی کامل به محتواهای مختلف است .

برای تشخیص ریجن اکانت، روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها مراجعه به آدرس Psnprofiles.com است. نکته بسیار مهم درخرید گیفت کارت تطابق ریجن کارت با موقعیت مکانی شماست در غیر این صورت گیفت کارت شما مسدود می‌شود.

انتخاب ارزان ترین گیفت کارت بستگی به رعایت و بررسی فاکتورهای زیر دارد:

  • بررسی قیمت‌ها
  • بررسی قوانین و مقررات
  • اعتبار سنجی

منظور از اعتبار سنجی این است که پس از برسی قیمت و بررسی قوانین گیفت کارت خریداری شده به این نکته توجه داشته باشید که گیفت کارتی که قصد خرید آن را دارید، در کشور مورد نظر شما قابل استفاده است یعنی مکان‌هایی که می‌خواهید از گیفت کارت استفاده کنید، آن را پذیرفته و قبول می‌کنند.

شرکت و مجموعه‌های مختلف از فرمول مشخصی برای تعیین قیمت گیفت کارت پیروی نمی‌کنند و به همین دلیل نمی‌توان به طور کلی ارزان ترین کشورها برای خرید گیفت کارت را به طور دقیق معرفی کرد.حتما قبل از خرید گیفت کارت ارزان به محدودیت‌های اعمال شده بر روی ریجن‌های مختلف توجه کنید زیرا مقررات سخت گیرانه‌تری برای این دسته از گیفت کارت‌ها در نظر می‌گیرند و دقت داشته باشید که زمان استفاده از این دسته از گیفت کارت ها با مشکلات زیادی روبرو می شوید.

 

نکته بسیار مهم : برای  استفاده از گیفت‌کارت کشورهای مختلف،شما حتماً آی پی خود را به‌صورت ثابت روی این کشورها تعریف کنید. اگر گیفت‌کارت امریکا خریداری کرده‌اید. حتماً آی پی سرور و اتصال به شبکه خود را نیز روی آمریکا بگذارید. برای این کار می‌توانید از نرم‌افزارهای آی پی ثابت استفاده کنید.

 

نکته : برخی از شرکت‌ها،  گیفت‌کارت‌های گلوبال و جهانی به‌جای گیفت‌کارت کشورهای مختلف  ارائه می‌دهند. در این صورت بدون مشکل، می‌توانید از گیفت‌کارت‌هایی که به‌صورت نامحدود و ریجن نامشخص هستند روی تمامی ریجن‌های دنیا استفاده کنید. البته این گیفت‌کارت‌ها کمی گران‌تر هستند.

نکته : بعضی از  شرکت‌ها، ممکن است یک سری قابلیت‌ها را در فروشگاه‌های آنلاین صرفاً برای یک ریجن خاص تعریف کنند. در نتیجه شما امکان استفاده از آن‌ها را روی ریجن کشور دیگر نخواهید داشت. 

نکته : در زمان ساخت اکانت در یک بازی و یا خرید بازی، حتما به ریجن آن دقت کنید. تفاوت خاصی در بسیاری از جزئیات بازی وجود ندارد، اما بروز مشکلات مختلف پس از خرید را در نظر بگیرید.. مثل مشکلات در پرداخت های بعدی و یا دردسرهای تغییر ریجن در پلتفرمها و کنسولهای مختلف را حتما در نظر بگیرید.

کلام آخر :

از میان وب سایت‌های مختلف، سایت گیفت پرشیا با بیش از 10 سال تجربه کاری در این زمینه ، ارزان ترین گیفت کارت ها را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با همراهی ما به گیفت کارت‌های بین المللی اورجینال با قیمت‌های متنوع از ریجن‌های متفاوت دسترسی داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *